# Aktuality # Marketing # Retail
Benzina Orlen rozšiřuje portfolio privátních produktů
Benzina Orlen přidává do sortimentu další privátní produkty. Objem jejich
prodeje překročil 10 % a stále roste.
# Aktuality # Marketing # Retail
Benzina Orlen přidává do sortimentu další privátní produkty. Objem jejich
prodeje překročil 10 % a stále roste.
Semtex se spojil se slovenským raperem a producentem Konexem, s nímž hledal
talentované beatmakery.
# Aktuality # Reklama # Retail
Penny Market dává na trh novou řadu vlastní značku drinků Fire-Bird. Její
tváří se stává zápasník MMA s uzbeckými kořeny Makhmud Muradov.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Energetický nápoj Semtex ještě více vstupuje do oblasti e-sportu. Kromě
komunikačních aktivit nyní kupuje i tým Brute.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Značka energetického nápoje Big Shock! vstupuje do nové kategorie. Kampaní
představuje tři příchutě své ledové kávy.
Semtex letos rozšiřuje produktovou řadu o nápoj Semtex Focus, určený
(nejen) pro gamery. Uvedl jej na Twitchi.
Komunikaci energetického kávového nápoje Wkup od Melitty budou mít na
starosti agentury Isobar a Bistro Social.
Za pandemie koronaviru prodeje nealkoholických nápojů začaly stagnovat.
Prodeje byly za uplynulé měsíce podprůměrné. Úspěch záleží na
prázdninách.