Ekonom pokračuje v kampani, připravuje nové podcasty

Ekonom spouští další vlnu kampaně od VCCP na podporu značky a přináší vedle tištěného časopisu a on-line serveru i podcastové seriály.

/media/16550/ekonom_slider

Fullscreen Sdílet

/media/16549/ekonom_kampan

Fullscreen Sdílet

Týdeník Ekonom (Economia) spouští další vlnu kampaně na podporu značky a přináší vedle tištěného časopisu a on-line serveru i podcastové seriály.

Kampaň navazuje na podzimní komunikaci se sloganem „Jdeme do hloubky, abyste vy mířili výš“. Znovu využívá minimalistických vizuálů s tématy na pomezí ekonomiky
a podnikání. Autorem kreativní stránky kampaně je, stejně jako na podzim, agentura VCCP. Oproti podzimní kampani se jarní vlna zaměřuje na konkrétní témata, která čtenář v časopisu najde. 

„Chceme být průvodcem českých podnikatelů ve složitých ekonomických časech,” říká Petr Kain, šéfredaktor Ekonomu. Kampaň se objeví v tisku i v digitálních médiích.

Ekonom také plánuje nové podcasty. Pod svá křídla vzal podcast Dana Tržila Na vlně podnikání a plánuje i podcasty ve spolupráci se svými obchodními partnery. „Naši čtenáři mají málo času, ale velký zájem dozvídat se, co se děje kolem nich. V audioobsahu proto vidíme obrovský potenciál,“ uvedl Kain.

-mav-

# podcast # reklama # tisk # vydavatelství # Economia # Ekonom

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.