Model lidských plic od KB upozorňuje na měnící se klima
Cílem instalovaného modelu lidských plic je upozornit na měnící se klima
planety a vyvolat diskuzi nad změnou našeho chování směrem
k udržitelnému rozvoji.
Cílem instalovaného modelu lidských plic je upozornit na měnící se klima
planety a vyvolat diskuzi nad změnou našeho chování směrem
k udržitelnému rozvoji.
OFS technologie se objeví také jako součást expozice českého pavilónu na
Expo 2020 v Dubaji.
V restauracích McDonald’s v České republice dochází k postupnému
doprodeji současných hraček, které od příštího roku nahradí ekologické
varianty.
Značka cereálií se spojuje s organizací Forsage Eco, společně chtějí
upozornit na nenahraditelnost včel.
Billa zavádí na své prodejny děliče do regálů ze 100% recyklátu,
ušetří tak zhruba 28 tun plastu.
Tesco uvedlo od srpna na trh opakovaně použitelné plastové nákupní tašky.
Na jejich výrobu bude ročně použito 150 tun plastového odpadu z provozu
obchodů.
Dm drogerie markt dále rozvíjí svou kampaň „Věřím v sílu
přírody“. Nasazuje brandovanou kampaň či předsunuté výlohy.
Tesco navazuje spolupráci se Světovým fondem na ochranu přírody.
U zaměstnanců, zákazníků i dodavatelů chce zvýšit zájem
o udržitelnější potraviny.
# Aktuality # Marketing # Retail
Dalším krokem v oblasti udržitelnosti řetězce Billa je zavádění
nákupních košíků z recyklovaného plastu.
Starbucks zavádí zpoplatnění jednorázových kelímků. Za vybrané peníze
bude sázet stromy.