Media Guru

EasyDiet v kampani ukázala, že zdravě lze jíst i „bez zbláznění"

Online kampaň v produkci Kimono představila českým zákazníkům zdravé krabičkové stravování.

So 11. června 2022 07:50 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/21212/easy-dier

Fullscreen Sdílet

Společnost EasyDiet, která patří mezi přední slovenské dodavatele krabičkových jídel, v nové online kampani ukázala, že držet dietu a jíst zdravě se dá i „bez bláznění“. Cílem kampaně bylo zvýšit povědomí o značce a zároveň navýšit množství objednávek. Na kampani spolupracovala s pražskou agenturou Jandl Praha.

Natáčení probíhalo na Slovensku, konkrétně v Bratislavě a Pezinku pod produkčním dohledem Marka Wilhalma a agentury Kimono. Režijní taktovky se ujal Jakub Steinecker, za kameru se postavil Patrik Gubiš. Do hlavních rolí byli obsazeni Samo Trnka, známý např. z pořadu Partička, a blogerka a divadelní herečka. Lýdia Ondrušová

Kampaň běžela v České republice na vybraných online platformách od 2. do 31. 5. 2022. Kromě dvojice videospotů byla připravena také série bannerů s tvářemi hlavních protagonistů.

-mav-

# reklama # video # online # EasyDiet

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.