Tchibo si kampaní připomíná 30 let na českém trhu
Tchibo oslavuje kampaní i sérií speciálních akcí 30 let od vstupu na
český trh.
Tchibo oslavuje kampaní i sérií speciálních akcí 30 let od vstupu na
český trh.
# Aktuality # Internet & Mobil
Obrat českých internetových obchodů se ve druhém čtvrtletí letošního
roku zvýšil o 12 procent na 50,5 miliardy korun.
The Laundress, značka v oblasti ekologického praní a čištění, spustila
na českém a slovenském trhu svůj e-shop.
Internetový obchod Flangi, který založila a vede Lenka Pertlíčková, si na
komunikační aktivity vybral agenturu Wiseguys.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Výrobce bylinkových čajů se pustil do kosmetiky. Kromě čisticích gelů na
ruce a balzámů na rty nabízí i řadu přírodních krémů na ruce.
Rohlík rozšiřuje portfolio svých privátních značek. Po mléčných
výrobcích a masu přidává i čerstvé certifikované ryby pod
značkou Fjoru.
V rámci Mall Mega Shop nabídne e-shop Mall.cz přehlídku značek z e-shopu.
Online prodejce doplňků výživy pro sportovce a zdravých potravin
přichází na trh s vlastní značkou sportovního oblečení.
Hudebník a sportovec Ben Cristovao vydává ve spolupráci s About You svou
první módní kolekci.
Na Košíku nabídne Marks & Spencer vybrané oblečení i kosmetiku.