 
	
Vítězem ShopRoku je Knihobot, cenu popularity obhájil Lidl
				Absolutním vítězem soutěže ShopRoku se stal Knihobot. Cenu popularity
obhájil Lidl. Poprvé byly oceněny i udržitelné e-shopy.
		
		 
	
				Absolutním vítězem soutěže ShopRoku se stal Knihobot. Cenu popularity
obhájil Lidl. Poprvé byly oceněny i udržitelné e-shopy.
		
		 
	
				Nová platforma Cruxo umožňuje plánování, správu a optimalizaci
reklamních kampaní na e-shopech a představuje možnosti cílení včetně
využití audiencí.
		
		 
	
# Aktuality # Marketing # Retail
				Mobilní aplikace Moje dm nabídne možnost propojení s věrnostním
programem, nákupů i sdílení nákupního programu.
		
		 
	
# Internet & Mobil # Marketing # Retail
				Na online tržištích se odehrává každý druhý online nákup a prodejci
může vydělat 10 až 30 % tržeb. V Česku jsou nejoblíbenější Alza,
Heureka a Mall.
		
		 
	
				Kofola začala provozovat vlastní online obchod, na němž prodává produkty
od malých lokálních výrobců. Do budoucna jej chce dále rozvíjet.
		
		 
	
# Marketing # Internet & Mobil
				Další pravidelná přehlídka nástrojů, které lze využit pro analýzy a efektivnější práci v marketingu, se uskutečnila na tradiční konferenci
Nástroje v marketingu.
		
		 
	
				E-shop Spokojený pes v nové kampani ukazuje, čím chtějí být psi, až
vyrostou.
		
		 
	
# Aktuality # Internet & Mobil
				Upgates, která vytváří e-shopový systém, přišla s řešením, jenž
umožní agenturám postavit internetový obchod a rovněž ho přizpůsobit
podle vizuální a brandové identity značky.
		
		 
	
				Astratex registruje snížení poptávky napříč většinou zemí, kde
působí, a to řádově o desítky procent.
		
		 
	
# Aktuality # Retail # Marketing
				Zalando chce svůj věrnostní program Zalando Plus rozšířit na další
čtyři trhy. Zda bude mezi nimi i Česká republika, e-shop zatím
neprozradil.