Wolt spouští novou službu Wolt Drive, cílí na e-shopy
Wolt startuje novou službu Wolt Drive, která e-shopům zajistí expresní
doručování zásilek do 30 minut.
Wolt startuje novou službu Wolt Drive, která e-shopům zajistí expresní
doručování zásilek do 30 minut.
V červnové kampani se módní e-shop Zalando zaměřuje na svůj
nákupní klub.
Zalando získalo většinový podíl v globální módní a lifestylové
mediální značce Highsnobiety.
Hlavními komunikačními linkami nové kampaně ZOOT je rychlá doprava, nově
zařazený sortiment pro muže i děti, aplikace nebo TikTok.
Lidé nakupují potraviny online dvakrát častěji než před covidem,
internetové lékárny či dovážku občerstvení využívají třikrát
častěji.
První novinová společnost (PNS) zahajuje od června spolupráci s online
prodejcem Rohlík.cz.
Jaromír Jágr představil prostřednictvím Facebooku svou značku JJ68.
Prodává ji na vlastním e-shopu.
Za roční nebo měsíční paušál poskytuje zákazníkům doručení zdarma
na téměř patnácti tisíc odběrních míst na objednávky od jedné koruny.
# Aktuality # Reklama # Lidé # Retail
Publicis Groupe rozšiřuje služby do oblasti retailu. V Česku zakládá
nový Commerce tým, v jehož čele je Jaroslav Sodomka, který přišel
z Czech News Center.
# Aktuality # Internet & Mobil # Outdoor
BigBoard Praha spustí od července online divizi, v rámci které chce
rozvíjet stávající online projekty a také vstupovat do projektů nových.