Obrat e-commerce loni poprvé klesl, snížil se o 12 %
V roce 2022 se obrat českých e-shopů meziročně snížil o 12 %,
o jednu miliardu ale překonal rok 2020.
V roce 2022 se obrat českých e-shopů meziročně snížil o 12 %,
o jednu miliardu ale překonal rok 2020.
Footshop dokáže oslovovat zákazníky, kteří potom vytvářejí trendy,
říká o svém obchodě s teniskami jeho CEO a zakladatel Peter Hajduček.
Chceme, aby se u nás zákazníci cítili, jako by navštívili soukromý butik
s nákupními asistenty, říká generální ředitel Zalando Daniel Rogiński.
Vivantis spouští novou reklamní kampaň. Připomíná svým zákaznicím, že
Vánoce jsou příležitostí, jak dopřát lepší pocit druhým i sobě.
E-shop s erotickými pomůckami startuje svou vánoční kampaň, nabídne
speciální slevové kódy i sloní postřehovou hru.
Část showroomu v pražských Holešovicích vyhradila ALza.cz pro nákupy bez
objednání. Stírá tak rozdíl mezi nákupem online a nákupem v kamenné
prodejně.
Vedle rozšíření počtu outdoorových ploch, které je možné koupit online,
se prodlužuje i doba jejich objednávek na 12 měsíců dopředu.
Divize elektrického nářadí Bosch pro profesionální řemeslníky spouští
nový věrnostní program. Láká do něj kampaní.
Nové prodejny jsou náš další krok k propojení online a offline
nakupování módy, říká Milan Polák, CEO skupiny Digital People stojící
za ZOOTem.
Zásilkovna spouští vlastní e-shop s desítkami nejrůznějších produktů.