CityZen: Investovat do kamenných prodejen se nám vyplácí
CityZen expanduje v kamenném retailu, proč se mu vyplácí investovat miliony
korun ročně do prodejen, vysvětluje CEO firmy Pavel Hrstka.
CityZen expanduje v kamenném retailu, proč se mu vyplácí investovat miliony
korun ročně do prodejen, vysvětluje CEO firmy Pavel Hrstka.
Česká e-commerce zakončila rok 2024 s celkovým obratem 194 miliard korun,
meziročně se jedná o nárůst 5 %.
V povánočních výprodejích utratí české domácnosti na internetu
o 10 až 15 % více než loni, vyplývá z předpovědi společnosti PPC
Profits.
Vánoční nákupy Češi každý rok odkládají na období blíž
k Vánocům, ukázal průzkum Heureka Group.
Nová služba chce domácnostem ulehčit vaření. „Jsme trochu jako paní na
úklid, ta úspora času a pohodlí jsou velké,“ říká CEO Yummy Joonas
Mäkilä.
Rohlík rozšiřuje svou nabídku o dárkové koše společnosti House of
Julius Meinl Gourmet.
Módní e-shop Zalando má zájem o konkurenční About You. Obě značky by
měly být zachovány.
V době stále rostoucí e-commerce se kamenný obchod mění v prostor,
v němž značky mají možnost budovat důvěru u svých zákazníků.