Inflace přeje deinfluencerům, důvěra ve značky klesá
Trend deinfluencerů, tedy lidí, kteří odrazují druhé od nákupu té či
dané značky, v kontextu inflace sílí.
Trend deinfluencerů, tedy lidí, kteří odrazují druhé od nákupu té či
dané značky, v kontextu inflace sílí.
Důvěra lidí v média nadále klesá. Jsou vnímána jako zdroje
zavádějících informací, vyplývá z aktuálního průzkumu Edelman.
Reklamy aktivující pravou část mozkové hemisféry jsou efektivnější a
vyvolávají větší pozornost, časem jich ale ubývá. I to zaznělo
v přednášce Orlanda Wooda na konferenci Brand Management.
Deníky Mladá fronta Dnes a Lidové noviny vycházejí v pondělí 5. září
2022 s inzertními přebaly titulních stran, na kterých Andrej Babiš
vyzývá ke sledovanosti svého pořadu Čau lidi.
Přestože důvěra veřejnosti v média se za poslední dva roky snížila,
ČTK, ČT i ČRo mají stále vysokou míru důvěry kolem 60 až 70 %,
ukazuje průzkum AMI Digital Index.
Podle aktuálního výzkumu důvěry Edelman Trust Barometer věří lidé více
byznysu než vládám nebo médiím.
Výzkumná společnost Nielsen realizovala na podzim roku 2021 nadnárodní
studii Trust in Advertising zaměřenou primárně na důvěru obyvatel
zkoumaných zemí v různé komunikační kanály. O studii píše Martin
Chalupník z Nielsen Admosphere.
Díky pandemii vzrostla důvěra českých spotřebitelů v e-shopy, ukazuje
nová studie od Asociace pro elektronickou komerci.