Dr.Max se v nové kampani soustředí na sexuální zdraví
Na sociálních sítích a speciální microsite podporuje Dr.Max novinky
v sortimentu, akcentuje přitom zdravotní stránku věci.
Na sociálních sítích a speciální microsite podporuje Dr.Max novinky
v sortimentu, akcentuje přitom zdravotní stránku věci.
Přesun zákazníků na internetu, rozvoj eReceptu i postupný nástup rozvozu
léků až domů, to vše s sebou přinesla pandemie v lékárenství.
# Retail # Marketing # Internet & Mobil
Pandemie přinesla řadu inovací a zároveň se ukázalo, že zákazník před
rychlostí doručení upřednostňuje přesnost. Právě omnichannel se ukázal
jako zlatá střední cesta.
Dr.Max přichází s novou kampaní, jež rozvíjí koncept love story mezi
zákazníkem a lékárnicí.
# Aktuality # Marketing # Retail
Síť lékáren Dr. Max se stala absolutním vítězem soutěže Mastercard
Obchodník roku, na druhém místě byla Ikea a třetí dm drogerie markt.
Lékárenská síť Dr.Max má ve svém věrnostním programu čtyři miliony
registrovaných členů.
Byť mohly být lékárny po celou dobu pandemie otevřeny, i na ně dolehla
negativně. Po fázi předzásobení následoval několikatýdenní pokles.
Lékárenská síť Dr.Max v nové kampani pracuje s milostným příběhem
mezi pacientem a lékárnicí.