Do strategického týmu Publicisu přichází Soňa Procházková

Na pozici Senior Strategic Planner v komunikační skupině Publicis Groupe nastoupila Soňa Procházková. 

St 16. října 2024 06:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Lidé

/media/rixd3ql2/soňa-procházková

Fullscreen Sdílet

/media/rixd3ql2/soňa-procházková

Fullscreen Sdílet

Do strategické oddělení komunikační skupiny Publicis Groupe přišla Soňa Procházková. Do týmu, který vede Tomáš Preněk, nastoupila na pozici Senior Strategic Planner a pracuje například na projektech pro klienta Mondelēz.

Soňa Procházková se v oboru pohybuje více než třináct let a do Publicis Groupe přichází s mezinárodní zkušeností z Ománu a Kuvajtu, kde deset let pracovala pro agentury jako Havas, Zeenah nebo Ghaliah. Během své kariéry se vypracovala z juniorního media plannera až na vedoucí pozice.

Komplexní strategické oddělení Publicis Groupe, které vzniklo letos na jaře spojením mediálních a komunikačních stratégů do jednoho týmu, má tak už devět členů. Kromě Soni Procházkové do něj v posledních měsících nastoupili také Tereza Hulcká a Matyáš Kulhánek, oba na pozici Junior Strategic Planner.

/media/ch5pnmdh/tereza-hulcká-a-matyáš-kulhánek

Fullscreen Sdílet

V současnosti strategické oddělení už do svých aktivit postupně zapojuje také využívání sofistikovaného AI nástroje, který pomáhá s přípravou kreativní strategie, na jehož testování má v Česku Publicis Groupe exkluzivitu. 

-stk- 

# personálie # lidé # Publicis Groupe # stratég # strategické oddělení # Soňa Procházková # Tereza Hulcká # Matyáš Kulhánek

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.