Do datového týmu Publicisu nastupují Turner a Šrámek

Technologická agentura Kindred skupiny Publicis Groupe rozšiřuje datový tým. Nastupují do něj Kristýna Turner a Jan Šrámek.

Čt 25. března 2021 07:50 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Lidé

/media/16151/turnersramek

Fullscreen Sdílet

/media/16151/turnersramek

Fullscreen Sdílet

Tým technologické agentury Kindred, která se v komunikační skupině Publicis Groupe specializuje na oblast digitální transformace, rozšiřují seniorní datoví konzultanti z firem PwC a Thomas Cook Kristýna Turner a Jan Šrámek.

Kristýna Turner nastoupila do Kindred na pozici Marketing Technology Practice Lead. V agentuře vede tým, který má na starost rozvoj marketingových technologií (CRM, CDP, DMP) a nastavení klientského produktového portfolia. Na starosti má také partnerství s externími zprostředkovateli marketingových, analytických a dalších technologických produktů. Do Publicis Groupe přišla ze společnosti PricewaterhouseCoopers (PwC), kde se jako marketingový stratég a CRM specialista podílela na globálních transformačních projektech značek, jako je British American Tobacco nebo Raiffeissen Bank International. Předtím žila v Austrálii, kde mimo jiné vedla marketingové a obchodní oddělení v RedHill Education. Vystudovala ČZU v Praze a University of Technology v Sydney.

Jan Šrámek bude v Kindred působit jako Global Campaign Strategist týmu Publicis Emil, globálního klientského týmu značky Mercedes-Benz, jehož česká pobočka zajišťuje datovou analytiku a personalizaci komunikace pro 37 trhů celého světa. Na starosti bude mít vývoj globální strategie pro personalizaci komunikace v digitálních médiích. Do Publicis Groupe přichází se zkušenostmi z cestovní kanceláře Thomas Cook, kde působil na postu marketingového ředitele, a ze společnosti ALO jewlery.

-stk- 

# personálie # lidé # Publicis Groupe # Kindred # datová analytika # Kristýna Turner # Jan Šrámek

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.