Ukázka: Jak vznikal mural art pro dm v Praze, Brně a Plzni
Dm drogerie markt využila pro svou mezinárodní kampaň velkoplošné prostory
v podobě mural art v Praze, Brně a v Plzni. Jak příprava a realizace
probíhaly?
Dm drogerie markt využila pro svou mezinárodní kampaň velkoplošné prostory
v podobě mural art v Praze, Brně a v Plzni. Jak příprava a realizace
probíhaly?
Dm drogerie markt vstupuje do další části celoroční kampaně „Zažij
sílu inspirace“. Po umění se zaměřuje na přírodu.
# Aktuality # Marketing # Retail
Mobilní aplikace Moje dm nabídne možnost propojení s věrnostním
programem, nákupů i sdílení nákupního programu.
Dm drogerie uvádí nový koncept prodejen. Rozděluje plochu na pomyslné
čtvrti a zákazníci tak do budoucna najdou produkty ve všech prodejnách na
stejných místech.
Dm drogerie markt spouští v únoru novou mezinárodní kampaň „Zažij
sílu inspirace“.
Tesco spolupracuje s organizací ProVeg International s cílem podporovat
zdravější životní styl. Plánuje webináře a školení pro zaměstnance,
následně i směrem k zákazníkům.
V rámci projektu Veganuary uvádí dm drogerie limitovanou edici
23 veganských produktů privátní značky dmBio. Zákazníci je budou moci
koupit v průběhu měsíce února.
# Aktuality # Marketing # Retail
Celkem tři desítky projektů z oblasti trvalé udržitelnosti podpoří
společnosti Dm drogerie markt u příležitosti svého jubilea na
českém trhu.