DinoPark a Zero Latency volí na digitál LCG New Media

Síť zábavních parků s dinosaury DinoPark a VR prostor Zero Latency si na digitální kampaně vybírají agenturu LCG New Media. 

Po 9. června 2025 07:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/mjhea1g2/dinopark

Fullscreen Sdílet

/media/mjhea1g2/dinopark

Fullscreen Sdílet

Digitální agentura LCG New Media rozšiřuje své klientské portfolio o dvě značky z oblasti zábavy a volnočasových aktivit – síť zábavních parků s dinosaury DinoPark a pražský VR prostor Zero Latency

DinoPark si LCG New Media vybral jako hlavního partnera pro marketingovou strategii a exekuci kampaní. Spolupráce pokrývá čtyři trhy – Českou republiku, Slovensko, Maďarsko a Španělsko – a zahrnuje brandové i výkonnostní kampaně napříč digitálním prostředím. Součástí je také řízení PR aktivit, influencer marketingu a návrh nových komunikačních formátů s cílem zvýšit povědomí o značce a přiblížit ji novému publiku.

Od začátku letošního roku spolupracuje agentura také s pražskou pobočkou Zero Latency. Pro VR arénu zajišťuje komplexní správu digitálních kampaní se zaměřením na české i zahraniční návštěvníky a rozvoj B2B spoluprací, například v oblasti teambuildingových akcí.

-stk- 

# agentura # tendr # výběrové řízení # digitální aktivity # LCG New Media # DinoPark # Zero Latency

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.