Start-up Lokni uvádí platformu pro digitální reklamu
Start-up Lokni provozující síť stanic na filtrovanou vodu do vlastní lahve
představuje svou platformu pro digitální reklamu – Lokni iCLV.
Start-up Lokni provozující síť stanic na filtrovanou vodu do vlastní lahve
představuje svou platformu pro digitální reklamu – Lokni iCLV.
Digitální obsah rezidenční divize developerské společnosti Skanska
spravuje skupina Konektor.
# Aktuality # Internet & Mobil
Od 3. listopadu 2022 zahájí další ročník MediaGuru Academy,
vzdělávacího programu především z online médií.
Investice do digitální reklamy se mají v roce 2023 zvýšit jen o 2 %.
Sociální média, dosud jeden z hlavních rostoucích kanálů digitální
reklamy, si přitom mají polepšit jen o 1 %, předpovídá IAB Europe.
Po více než dvouleté odmlce se uskutečnila v německém Kolíně nad Rýnem
největší evropská digitální konference DMEXCO. Jak ji viděl Pavol Lukáč
z mediální agentury OMD, popisuje v dalším vydání rubriky Pohledem
zevnitř.
# Internet & Mobil # Aktuality
Rok 2021 způsobil v digitální reklamě spoustu rozruchu. Podle společnosti
Teads může tento rok mnohé zlepšit a nastavit nový směr. Jakou roli
v něm bude hrát kvalita?
Rozšiřování reklamních ekosystémů, digitalizace společnosti a rozvoj
chytrých měst mají být impulsem pro trh digitálního outdooru (DOOH),
ukazuje nová studie.
Po dobu tří let bude agentura Extroverts pracovat na digitálních aktivitách
společnosti L’Oréal.
Investice do digitální reklamy na evropském trhu se v loňském roce
navzdory pandemii zvýšily o 6 %. Pro letošní rok předpovídá IAB
o něco vyšší růst.
V důsledku koronaviru poklesly výdaje na digitální reklamu v oblasti
cestování o 82 %. V IT naopak vzrostly o 32 %, píše Michael Štádler
z Adformu.