Innogy na digitální kampaně volí agenturu Better
Za kreativního partnera pro digitální komunikaci si Innogy vybrala agenturu
Better.
Za kreativního partnera pro digitální komunikaci si Innogy vybrala agenturu
Better.
Lidé starší 60 let se postupně přesouvají k digitálnímu obsahu,
značky na to však zatím neumí reagovat.
Burda International CZ chce výrazněji posílit své digitální aktivity.
Pomoct ji k tomu má nejen nedávná akvizice, ale také úpravy vlastního
portfolia i zamýšlený rozjezd video obsahu.
Digitální kategorie je druhou vyhlášenou v národní soutěži pro mladé
reklamní tvůrce Young Lions CZ.
Na konferenci Programmatic Out of The Box se mluvilo o rozvíjejících se
digitálních formátech a o jejich využití na českém trhu.
# Aktuality # Internet & Mobil
Od 3. listopadu 2022 zahájí další ročník MediaGuru Academy,
vzdělávacího programu především z online médií.
Agentura Insighter rozšiřuje řady svých zaměstnanců. Má jich 52.
Michal Synek nastupuje na nově vytvořenou pozici Digital Director v agentuře
VMLY&R.