# Aktuality # Internet & Mobil
Projekt proti dezinformacím CEDMO ukázal web, je řízen z Prahy
Středoevropský výzkumný projekt zaměřený na dezinformace představil
svůj web.
# Aktuality # Internet & Mobil
Středoevropský výzkumný projekt zaměřený na dezinformace představil
svůj web.
Creative Copywriters Club a spolek Nelež společně organizují debatní večer
na téma „Dezinformace a algoritmy sociálních sítí“.
# Aktuality # Internet & Mobil
CNC podpoří aktivity bojující proti reklamě na dezinformačních webech a
edukaci v oblasti zodpovědného obsahu a zadávání reklamy.
Český web zaměřený na dezinformace spojené s covid-19 bodoval
v mezinárodní soutěži AMEC Awards.
# Aktuality # Tisk # Internet & Mobil
Takzvané anticovid hnutí loni spojilo lidi, kteří se vymezují proti
koronavirovým opatřením, a představitele dezinformační scény. Uvádí to
výroční zpráva BIS za rok 2020.
V komunikační kampani pracuje spolek Nelež s nejsledovanějšími jmény,
kauzami a otázkami, kolem kterých se dezinformace šíří.
Studenti zlínské univerzity budou následující semestr navrhovat produkty,
které mají sloužit jako pomůcky k výuce mediální gramotnosti.
Až 2,6 miliard dolarů investují ve světě reklamní zadavatelé do reklamy
na dezinformačních webech.
Počet lidí, kteří se setkali s dezinformacemi a fake news, podle výzkumu
pro NFNZ roste.
Nejčastěji se objevující mýty v tradičních i sociálních médiích
shrnula analýza spolčenosti Newton Media.