Kanál ČT:D přinese nový večerníček i celoroční soutěž
Ve vysílání dětského kanálu ČT:D se objeví na podzim nový večerníček
Jezevec Chrujda. Zahájí také celoroční soutěž zaměřená na zdravý
životní styl.
Ve vysílání dětského kanálu ČT:D se objeví na podzim nový večerníček
Jezevec Chrujda. Zahájí také celoroční soutěž zaměřená na zdravý
životní styl.
Sportovní kluby spouštějí kampaně k náborům dětí. Spíše než
s nedostatkem mládeže se však kluby potýkají s nedostatkem kapacit.
Půjčit a pak vrátit ušetří lidem mnoho starostí, místa i peněz,
říká Kristýna Farkašová, zakladatelka e-shopu i půjčovny Ebuu.
# Aktuality # TV # Internet & Mobil
Voyo uvádí dětský seriál CoComelon jak v české, tak anglické verzi.
Cartoon Network spouští letní evropskou kampaň, jejímž cílem je posílit
dětem sebevědomí a povzbudit jejich autentičnost.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Nový slogan výrobce figurek bude znít „Schleich – kde příběhy
začínají.“ Od července doprovodí všechny marketingové aktivity firmy a
stane se součástí nového loga.
Projekt na pomoc s kapacitami předškolního vzdělávání 100 dětských
skupin podporují IKEA nebo Nadace Terezy Maxové.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Unilever upraví marketingové aktivity týkající se potravin a nápojů a
nebude je v tradičních médiích ani na sociálních sítích cílit na děti
mladší 16 let.
Společně s novou variantou životního pojištění Flexi, které
pojišťovna Kooperativa uvedla od začátku února, přichází i s novým
komunikačním konceptem „Zrcadlení“.
Kampaň od agentury DDB ukazuje, že děti z dětských domovů jsou ochotné
vyměnit svou oblíbenou hračku za čas strávený s někým, kdo jim dá
lásku a pozornost.