Praha 6 mění svou vizuální identitu, sází na „hrdost"
Městská část Praha 6 představila nový vizuální styl od studia ReDesign.
Městská část Praha 6 představila nový vizuální styl od studia ReDesign.
# Marketing # Výzkum # Udržitelnost
Po zavedení udržitelného designu produktů se zvýšil růst tržeb u více
než 7 z 10 firem.
Designéři zaměnili písmeno Ú ve slově Ústecký za symbol úsměvu
s mrkajícím okem jako čárkou.
Cupra se spojila se značkou Mikasus a společně vytvořily trvale udržitelné
tenisky, které jsou inspirovány ulicemi Barcelony.
Vedle nové podoby webu Forbes.cz se chystají i nové projekty či podcast
Closer. Cílem je navýšit počet předplatitelů i návštěvnost webu.
Nově bude firma využívat slovní nápis Škoda a tradiční okřídlený
šíp v prstenci více odděleně, z nápisu se stane hlavní komunikační
nástroj.
Se světem designu a umění je filipínský rum Don Papa velice úzce spojen,
říkají marketérky Cristhel Molina a Eva Štěpánová.
Zdařilý marketing a také odvážná architektura paláce na hradě Helfštýn
přitahuje více návštěvníků. Kromě fanoušků na sítích získala nová
podoba hradu také řadu významných ocenění.
Čeští atleti budou na evropském mistrovství, které startuje v pondělí,
reprezentovat v nových dresech. Dodala je firma Joma a dominuje jim
bílá barva.
Albert upravil svou prodejnu na pražském Andělu. Součástí rekonstrukce je
mimo jiné zavedení samoobslužných prodejen či inovace Fresh Baru.