Yello spouští novou kampaň s post-it lístečky
Novou kampaní chce dodavatel energií Yello podpořit povědomí o značce.
Novou kampaní chce dodavatel energií Yello podpořit povědomí o značce.
O mediální plánování a nákup společnosti Pernod Ricard se v Evropě,
včetně České republiky, postará Carat.
Makro využívá v nové kampani CGI technologii, v níž vytvořil kinetickou
sochu burgreru.
Vodafone pokračuje v kampani s Martinem Hofmannem, podporuje rychlý
internet.
Ikea chce s novou kampaní pomoci lidem zlepšit jejich spánek i každodenní
život.
Svůj řebříček mediálních agentur a sítí mediálních agentur za rok
2023 poskytla i Recma.
Makro si v kreativním tendru zvolilo agenturu Dentsu Creative.
Od července má české Dentsu nový tým dedikovaný na umělou inteligenci,
vede ho Ondřej Synčák.