# Aktuality # Marketing # Udržitelnost
Datart spouští udržitelný projekt „Vypni motor“
V rámci nového projektu chce Datart šířit osvětu a nabádat
k praktickým krokům, které povedou ke snížení produkce emisí či
omezení hlukového znečištění.
# Aktuality # Marketing # Udržitelnost
V rámci nového projektu chce Datart šířit osvětu a nabádat
k praktickým krokům, které povedou ke snížení produkce emisí či
omezení hlukového znečištění.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Nejsilnějším inzerentem v segmentu spotřební elektroniky byl v loňském
roce e-shop Alza.cz.
V pražském obchodním centru Westfield Chodov otevře Oral-B na týden svůj
pop-up store.
Novou tiskovou mluvčí společnosti Datart se stala Petra Psotková.
Datart otevírá v rámci své prodejny v pražském obchodním centru
Westfield Chodov showhroom Apple Shop na ploše 73 m2.
Datart přichází s novou brandovou komunikací, v níž chce rozvíjet
vnímání své značky jako elektrospecialisty.
Datart mohl prostě promovat levnější pračky, vydal se ale nad základní
tábor až do výšin stylizované reklamy. Jak je úspěšný, testuje agentura
Behavio.
Agentura Marketup získala loni mezi své klienty E.ON, Datart, LMC, Mailstep a
také Palmknihy.
V pražské Lucerně byly ve středu večer rozdány ceny za efektivní reklamu
Effie. Hlavní cenu přiřkla porota kampani Dopravart, Rychlart, Chytrart,
absolutně nejvíc cen patřilo kampani 13 minut.
Datart přichází s novou komunikací svých služeb. Pracuje se stávajícím
konceptem od WMC Grey a zasazuje do něj nové motivy.