Newton Media zavedl entity a zpřístupnil soc-dem data
V monitoringu Newton Media je nově možné využívat funkcionalitu entit pro
rychlejší přehled nejvíce užitých výrazů. Zpřístupněna byla také
sociodemografická data k 760 titulům.
V monitoringu Newton Media je nově možné využívat funkcionalitu entit pro
rychlejší přehled nejvíce užitých výrazů. Zpřístupněna byla také
sociodemografická data k 760 titulům.
O necelých 20 % se za tři roky zvýšil zájem lidí o sledování
internetového zpravodajství na mobilu, tabletu nebo čtečce, naznačují data
výzkumu Media projekt.
Češi se chystají na vánoční sezónu už od září: více než 80 %
nakupuje online a roste popularita netradičních adventních kalendářů. Na
základě dat to oznámily společnosti Google a Alza.cz.
Počet online nakupujících roste v České republice rychleji než
v zahraničí, nicméně většina z nich se setkává s problémy.
Z výzkumu mediální konzumace podle politických preferencí vyplývají
odlišnosti mezi voliči jednotlivých politických uskupení. Ukazují to data
z výzkumu MML-TGI od agentury Median.
V letošním červenci a srpnu převýšily tržby obchodních center hodnoty
z téhož období loňského roku. Nejlépe se dařilo prodejcům elektroniky a zboží pro zdraví a krásu.
UX výzkum dokáže zjistit, jaké jsou požadavky koncových uživatelů pro
váš web či produkt.
Každý třetí Čech bude letos vánoční dárky nakupovat výhradně
z e-shopů a polovina je plánuje pořizovat online i v kamenných
prodejnách.
# Aktuality # TV & video # Data
Pro 51 procent dotázaných je nejatraktivnější sportovní obsah v placené
televizi živé vysílání, které i další bezmála třetina zařadila mezi
pro ně důležitý sportovní obsah, ukazuje výzkum NMS Market Research pro
AMC Networks.
Česká republika se v žebříčku TOP 100 nejcennějších národních
značek umístila na 34. místě. Je to stejné umístění jako
o rok dříve.