Tlak spotřebitelů na značky kvůli udržitelnosti se zvyšuje
Od značek vyžadují spotřebitelé čím dál více udržitelný rozměr
i jasné hodnoty.
Od značek vyžadují spotřebitelé čím dál více udržitelný rozměr
i jasné hodnoty.
Možnost sledovat předpremiéry televizních seriálů na internetových
platformách využilo 9 % české internetové populace starší 15 let,
ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
Podle analýzy GfK i v době koronaviru došlo v ČR k výraznému nárůstu
počtu prodejen obchodních řetězců. Nejvíce otevíral Lidl a Penny a nejčastěji přibývaly nové prodejny v Praze a středních Čechách.
Creative Copywriters Club a spolek Nelež společně organizují debatní večer
na téma „Dezinformace a algoritmy sociálních sítí“.
Design nového měření videoobsahu, na který se přejde od roku 2023, musí
už dnes zohledňovat to, co bude na trhu zásadní za pět let, upozorňuje
výkonný ředitel ASMEA Ondřej Novák.
Pandemie koronaviru pozměnila spotřebitelské chování. Ogilvy mapuje šest
hlavních změn.
Pocit přesycenosti českých uživatelů z míry reklamy na sociálních
sítích se zvyšuje. Platí to především pro Facebook a YouTube, zjistila
studie Češi a reklama 2022.
Výzkumná společnost Nielsen realizovala na podzim roku 2021 nadnárodní
studii Trust in Advertising zaměřenou primárně na důvěru obyvatel
zkoumaných zemí v různé komunikační kanály. O studii píše Martin
Chalupník z Nielsen Admosphere.
Jedním ze současných trendů luxusního segmentu je zvýšený zájem
spotřebitelů po luxusním zboží z druhé ruky.
Zásilkovna se stala vítězem žebříčku 100 nejlepších zákaznických
zkušeností v Česku, který každoročně sestavuje KPMG Česká republika.