• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/19949/udrzitelnost_shutterstock

# Marketing # Data

Tlak spotřebitelů na značky kvůli udržitelnosti se zvyšuje

Pá 18. února 2022 06:45 3 min

Od značek vyžadují spotřebitelé čím dál více udržitelný rozměr i jasné hodnoty.

/media/19931/video-sledovani-shutterstock

# Online # Data # TV & video

Předpremiéry TV seriálů na webu sleduje asi desetina Čechů

Út 15. února 2022 07:55 3 min

Možnost sledovat předpremiéry televizních seriálů na internetových platformách využilo 9 % české internetové populace starší 15 let, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.

/media/17912/lidl-sulice_prodejna

# Aktuality # Retail # Data

GfK: Loni otevřely řetězce 56 nových prodejen, nejvíc za 10 let

Ne 13. února 2022 07:55 3 min

Podle analýzy GfK i v době koronaviru došlo v ČR k výraznému nárůstu počtu prodejen obchodních řetězců. Nejvíce otevíral Lidl a Penny a nejčastěji přibývaly nové prodejny v Praze a středních Čechách.

/media/11292/fakenews_shutterstock

# Aktuality # Data

CCC pořádá s Nelež 24. února debatu o dezinformacích

So 12. února 2022 07:35 1 min

Creative Copywriters Club a spolek Nelež společně organizují debatní večer na téma „Dezinformace a algoritmy sociálních sítí“.

/media/19856/ondřej-novák

# Data

Mediální výzkumy jsou zásadní pro celý trh, nesmí zaspat

Út 8. února 2022 12:15 12 min

Design nového měření videoobsahu, na který se přejde od roku 2023, musí už dnes zohledňovat to, co bude na trhu zásadní za pět let, upozorňuje výkonný ředitel ASMEA Ondřej Novák.

/media/15439/covid_19

# Marketing # Data

Šest změn u spotřebitelů, které způsobila (nejen) pandemie

Pá 4. února 2022 11:30 6 min

Pandemie koronaviru pozměnila spotřebitelské chování. Ogilvy mapuje šest hlavních změn.

/media/15253/sociani-site_shutterstock

# Data # Reklama

Češi a reklama 2022: Přesycenost reklamou na sítích roste

Pá 4. února 2022 07:30 5 min

Pocit přesycenosti českých uživatelů z míry reklamy na sociálních sítích se zvyšuje. Platí to především pro Facebook a YouTube, zjistila studie Češi a reklama 2022.

/media/19809/duvera_shutterstock

# Data # Reklama

Výzkum důvěry: Jakým reklamním kanálům věří Češi?

Čt 3. února 2022 15:00 4 min

Výzkumná společnost Nielsen realizovala na podzim roku 2021 nadnárodní studii Trust in Advertising zaměřenou primárně na důvěru obyvatel zkoumaných zemí v různé komunikační kanály. O studii píše Martin Chalupník z Nielsen Admosphere.

/media/12658/kabelky_luxus_shutterstock

# Retail # Data

Luxus z druhé ruky roste pětkrát rychleji než nové zboží

Út 1. února 2022 07:40 3 min

Jedním ze současných trendů luxusního segmentu je zvýšený zájem spotřebitelů po luxusním zboží z druhé ruky.

/media/14242/zasilkovna_box

# Marketing # Data

KPMG: Žebříček zákaznické zkušenosti vede Zásilkovna

Čt 27. ledna 2022 13:45 4 min

Zásilkovna se stala vítězem žebříčku 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku, který každoročně sestavuje KPMG Česká republika.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.