• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/17205/skoda-auto

# Marketing # Data

Ve sponzoringu je nejznámější Škoda, v charitě Člověk v tísni

Čt 23. června 2022 09:00 2 min

V charitativní činnosti se podle Čechů nejvíce angažuje Člověk v tísni, ve sponzoringu Škoda a ČEZ.

/media/7635/esport_shutterstock

# Online # Data

PwC: Trhem médií a zábavy hýbou virtuální realita a esport

Út 21. června 2022 11:15 6 min

Virtuální realita (VR) a herní průmysl se stávají hlavními akcelerátory růstového vývoje na trhu médií a zábavy. Daří se také internetové reklamě, OTT i klasickému TV vysílání, ukazuje prognóza PwC.

/media/21383/marketplaces_shutterstock

# Marketing # Retail # Data

Marketplaces v Česku rostou, nabízejí nové příležitosti

Po 20. června 2022 07:30 4 min

Marketplaces mají ve světě silné postavení, v Česku však jejich obliba také rychle stoupá. Pro firmy nabízejí nové příležitosti.

/media/21379/volba-spotrebitelu

# Aktuality # Marketing # Data

Spotřebitelské ocenění Volba spotřebitelů 2022 zná vítěze

Po 20. června 2022 07:05 5 min

Jako nejlepší novinku roku 2022 vybrali spotřebitelé produkt Tuňák celý s extra panenským olivovým olejem Franz Josef Kaiser od společnosti Gaston.

/media/21380/klimaticka-zmena_shutterstock

# Data # Udržitelnost

Mediální narativ (nejen) klimatických extrémů

So 18. června 2022 08:00 4 min

Média se informování o extrémním aspektu klimatické změny často vyhýbají až do chvíle, než začne nabývat tragických rozměrů, píše Oldřich Sklenář z Asociace pro mezinárodní otázky.

/media/21350/apple_shutterstock

# Marketing # Data

Apple přeskočil Amazon, je nejhodnotnější světovou značkou

St 15. června 2022 14:50 2 min

Hodnota největších světových značek za uplynulý rok dále rostla, nejhodnotnější značkou se stal Apple, ukazuje nový žebříček BrandZ od agentury Kantar.

/media/17368/novinari_shutterstock

# Online # Data

Digital News Report: Lidé se vyhýbají zprávám, placení zpomaluje

St 15. června 2022 07:10 5 min

Podle nové zprávy Digital News Report od Reuters Institute přibývá lidí, kteří se zpravodajským informacím vyhýbají. Stagnuje také počet předplatitelů za online zpravodajství.

/media/20130/video_on-demand_shutterstock

# Online # TV & video # Data

Značná většina Čechů sleduje na internetu seriály v češtině

Po 13. června 2022 16:00 2 min

Způsob sledování seriálů na internetu v češtině preferuje až 75 % české online populace, sledování s českými titulky dává přednost jen 16 %, ukazují nová data ze studie Video na internetu od Nielsen Admosphere.

/media/21258/festival_shutterstock

# Marketing # Data

Výzkum: České hudební festivaly a jejich návštěvnost

Po 13. června 2022 07:20 3 min

Zhruba polovina české internetové populace starší 15 let alespoň někdy navštíví některý z českých hudebních festivalů, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere. Co dál prozradil o českých hudebních festivalech?

/media/6526/ecommerce_shutterstock

# Aktuality # Retail # Data

Potraviny i léky nakupují Češi online dnes častěji

Po 13. června 2022 07:00 4 min

Lidé nakupují potraviny online dvakrát častěji než před covidem, internetové lékárny či dovážku občerstvení využívají třikrát častěji.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.