Generace Z stráví online dvě třetiny mediálního času, roste audio
Globální studie o mediálním chování generace Z od organizace WARC
odhaluje několik trendů.
Globální studie o mediálním chování generace Z od organizace WARC
odhaluje několik trendů.
Na trhu se v předchozích dvou letech udrželo 9 z 10 nově vzniklých
e-shopů, nejvíce přibývá e-shopů s oblečením a doplňky.
# Marketing # Data # Udržitelnost
Po zavedení udržitelného designu produktů se zvýšil růst tržeb u více
než 7 z 10 firem.
Největším reklamním zadavatelem reklamy je v letošním roce
značka Pepsi.
Alespoň jednou nakoupila nějaký produkt nebo službu na základě
doporučení influencerů na sociálních sítích polovina internetové
tuzemské populace.
Zatímco čtení zpráv upřednostňuje většina americké a britské populace
v online podobě, mezi čtenáři časopisů převažuje zájem o jejich
čtení v tisku.
Fotbalové zápasy sledují diváci především v televizi, přičemž
nejčastěji si s fotbalem spojují značku Adidas, zjistil výzkum Nielsen
Admosphere.
S použitím umělé inteligence začíná Monitora vyhodnocovat
nejdůležitější zprávy o konkrétním tématu.
Seznam.cz spustil kampaň na tmu, která testovala míru pozornosti uživatelů
na Stream.cz a YouTube.
Značky Samsung a Xiaomi/Redmi jsou v současnosti nejvyužívanějšími
značkami mobilních telefonů u českých uživatelů. Ukazuje to výzkum
Nielsen Admosphere.