• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/23005/cocacola_kamion

# Aktuality # Reklama # Data

Češi si s Vánoci spojují především značky Coca-Cola a Kofola

Čt 22. prosince 2022 11:25 1 min

Z respondentů, kteří si s Vánocemi spojují nějakou konkrétní značku, jich zhruba polovina uvedla značky Coca-Cola a Kofola.

/media/23399/vanoce-tv

# TV & video # Data # Tisk

Média o Vánocích: Hlavně televize, pak četba knih a videa

Čt 22. prosince 2022 07:40 4 min

Sledování televize je s náskokem nejoblíbenější vánoční mediální aktivitou Čechů. Nejčastěji se sledují české pohádky a české filmy, Nejoblíbenějším titulem je pohádka Tři oříšky pro Popelku.

/media/11068/vyzkum_grafy

# Aktuality # Online # Data

Adform spouští prediktivní publika od Comscore

Po 19. prosince 2022 07:10 1 min

Služba Comscore Predictive Audiences cílí, měří a omezuje frekvence bez použití cookies třetích stran.

/media/23358/analyza_meeting_unsplash

# Data

Evropské nástroje pro měření médií: MediaRating chce za hranice

Pá 16. prosince 2022 14:20 4 min

Předseda správní rady NFNŽ Jiří Kučera se ohlíží za nedávnou konferencí, která se zabývala evropskými nástroji pro měření médií a na které se prezentoval český MediaRating jako další možný evropský zdroj pro hodnocení médií.

/media/23196/pompo_oc

# Data

Hračky se víc kupují na e-shopu, z prodejen vede Bambule

St 30. listopadu 2022 16:50 3 min

Na e-shopech nakupuje hračky více než 57 % české internetové populace, častěji jsou to muži, lidé mladší a z větších měst. Nejznámější prodejnou a prodejnou, ve které se nejvíce nakupuje, je Bambule, vyplývá z výzkumu Nielsen Admosphere.

/media/8620/mladi-lide_shutterstock

# Data # Marketing

Na nostalgii a lokálnost generace Z nemusí slyšet

St 30. listopadu 2022 10:00 3 min

Podle generace Z dokážou globální značky vyrobit lepší produkty než lokální firmy. Sázka na lokálnost a nostalgii u ní nemusí fungovat.

/media/23176/b2b_strategie_psani_unsplash

# Marketing # Data

Obchod a marketing můžou B2B přinést desítky milionů navíc

St 30. listopadu 2022 07:40 2 min

Marketing a obchod skutečně dobře spolupracují jen v necelé třetině B2B firem na trhu, ukazuje průzkum společnosti B-inside. Jejich vzájemná spolupráce ale může B2B přinést peníze navíc.

/media/23099/tescoclubcard

# Marketing # Data

Češi využívají průměrně přes třináct věrnostních programů

Čt 24. listopadu 2022 16:00 3 min

Více než 13 věrnostních programů využívají v průměru čeští spotřebitelé, více než čtvrtinu představují potravinářské řetězce.

/media/23082/aktv_tma_9641

# TV & video # Data

Česká verze mezinárodní studie potvrdila efektivitu TV reklamy

Čt 24. listopadu 2022 08:15 4 min

V českém prostředí se podle mezinárodní předlohy uskutečnil výzkum zaměřený na efektivitu reklamy na různých obrazovkách.

/media/19181/vod_shutterstock

# Aktuality # TV & video # Data

Většina předplatitelů by SVOD kvůli reklamě neopustila

St 23. listopadu 2022 09:15 3 min

56 % uživatelů placených VOD služeb by je nepřestali využívat, i kdyby nově obsahovaly reklamu, ukázal výzkum společnosti Atmedia.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.