• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV & video

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/19830/kooperativa

# Reklama # Data

FLEXI: Datový přístup ke strategické komunikaci zvýšil efektivitu

Po 20. listopadu 2023 06:50 5 min

Produkt životního pojištění FLEXI od Kooperativy změnil loni komunikační koncept i přístup ke strategické komunikaci. Zapojení prediktivního modelování přineslo nákladovou úsporu a odrazilo se v lepších obchodních výsledcích. Změnu zlatem ocenila i oborová soutěž Effie.

/media/24200/media_online_stream_tv_unsplash

# TV & video # Online # Tisk # Data # Aktuality

Nejčastějším informačním zdrojem jsou v EU televize a weby

So 18. listopadu 2023 08:30 2 min

Obyvatelé v Evropské unii nejčastěji čerpají informace z televize a online serverů, ukazuje průzkum Eurobarometr. Za nejdůvěryhodnější jsou označována média veřejné služby.

/media/26568/vodafone_snih

# Reklama # Data

K úspěchu vánoční reklamy pomáhá pohádkové retro i sníh

Čt 16. listopadu 2023 07:05 5 min

Byť je realita posledních let jiná, Češi touží po klasických bílých Vánocích, a to i v reklamě.

/media/20207/byznys-jednani_shutterstock

# Reklama # Data

Průzkum AKA: Fungování výběrových řízení se zhoršilo

Út 14. listopadu 2023 07:15 7 min

Přes 50 % dotázaných v průzkumu AKA si myslí, že se fungování tendrů se zhoršilo. Počet výběrových řízení roste.

/media/14962/video-on-demand

# TV & video # Data

Počet platících Čechů za VOD se zvýšil o polovinu na 3 miliony

Po 13. listopadu 2023 07:15 2 min

Počet platících Čechů za služby videa na vyžádání se rychle zvyšuje, oproti loňském roku se zvýšil o polovinu, ukazuje statistika ČSÚ.

/media/18175/cookies_shutterstock

# Aktuality # Marketing # Data

Většina marketérů není připravena na svět bez cookies

Po 6. listopadu 2023 07:00 3 min

Více než polovina marketérů o celém světě není připravena na odstranění souborů cookie, vyplývá z průzkumu Adformu.

/media/26451/tereza-simeckova_cif

# TV & video # Data

Za video služby platí třetina domácností, táhne česká tvorba

Pá 3. listopadu 2023 07:05 2 min

Sledování videoobsahu je jednou z nejvýraznějších volnočasových činností, ukazují data, která byla zveřejněna na Czech Internet Forum.

/media/24702/tereza-simeckova

# Lidé # Data

Tereza Šimečková zcela opustí agenturu Nielsen

Po 30. října 2023 15:15 2 min

Z výkonného řízení agentury Nielsen se Tereza Šimečková stáhla už letos v únoru. Agenturu plánovala postupně opustit ke konci roku.

/media/26341/freepik-com_grand-parent-learning-use-digital-divice

# Aktuality # Marketing # Data

Až 44 % Čechů považuje ovládání hlasem za užitečné

Po 30. října 2023 06:45 4 min

Hlasové ovládání je užitečné v domácnosti i autě, myslí si Češi. Pro většinu je však rovněž důležitá možnost ovládání kdykoliv vypnout.

/media/26342/vanoce_onlinenakup_freepik

# Aktuality # Retail # Data

Přes 50 % Čechů nakoupí všechny či většinu dárků online

Čt 26. října 2023 18:35 3 min

Každý druhý Čech nakoupí všechny nebo většinu dárků online, ukázal průzkum společnosti GLS.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.