Tereza Šimečková zcela opustí agenturu Nielsen

Z výkonného řízení agentury Nielsen se Tereza Šimečková stáhla už letos v únoru. Agenturu plánovala postupně opustit ke konci roku.

Po 30. října 2023 15:15 2 min Sdílet

# Lidé # Výzkum

/media/24702/tereza-simeckova

Fullscreen Sdílet

/media/24702/tereza-simeckova

Fullscreen Sdílet

Tereza Šimečková, dlouholetá spolumajitelka a jednatelka výzkumné agentury Nielsen, firmu opouští. Po majetkových změnách a letošních únorových změnách ve vedení stále zůstávala v pozadí vedení agentury a ponechala si i místo v dozorčí radě. Teď na sociální síti X oznámila, že nastává doba, kdy Nielsen zcela opustí. Odejde i z dozorčí rady společnosti, dodala pro MediaGuru.cz.

Tereza Šimečková tak následuje Michala Jordana, který z Nielsenu odešel letos v únoru po 22 letech. Ke změně došlo v návaznosti na majetkové změny v agentuře, která se zcela dostala pod vlastnickou správu společnosti Nielsen. Tereza Šimečková a Michal Jordan výzkumnou agenturu spoluzaložili v roce 2001. Exekutivní funkci ve společnosti Mediaresearch,  později Nielsen Admosphere a později Nielsen držela od začátku roku 2001, agenturu vedla z pozice ředitelky i předsedkyně představenstva. Před rokem 2001 pracovala ve výzkumné společnosti Lerach a předtím ještě pět let v agentuře Median.

<blockquote class="twitter-tweet"><p lang="cs" dir="ltr">Blíží se doba, kdy přestane chodit můj Nielsen mail, a tím zazní🔔za etapou, kterou jsme s <a href="https://twitter.com/Michal_Jordan?ref_src=twsrc%5Etfw">@Michal_Jordan</a> ukončili v únoru. Chci poděkovat Michalovi i všem, kolegům+obch.partnerům, za 20+ skvělých let. <br>Těším se na nadcházející čas v duchu Admosphere Time, na přátele a aktivity.</p>&mdash; Tereza Šimečková (@terez_simeckova) <a href="https://twitter.com/terez_simeckova/status/1718992744117305569?ref_src=twsrc%5Etfw">October 30, 2023</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Zdroj: twitterový účet Terezy Šimečkové

Společnost Nielsen získala plnou kontrolu ve společnosti Nielsen Admosphere v lednu 2022, když odkoupila zbývající 49% podíl, který do té doby držela Admosphere Group vlastněná Terezou Šimečkovou a Michalem Jordanem. Do tehdejší společnosti Mediaresearch vstoupila Nielsen poprvé v roce 2014, kdy získala 51% podíl . Od 1. června 2015 se v návaznosti na tento majetkový vstup přejmenovala Mediaresearch na Nielsen Admosphere.

Nové vedení agentury Nielsen bylo představeno letos v únoru. Pozice market leadera agentury pro ČR zaujímají Petr Matyáštík jakožto managing director pro skupinu Nielsen Admosphere a Jakub Vidner jako Adwind Software Director. 

Společnost Nielsen zajišťuje na českém trhu měření TV sledovanosti, podílí se na měření poslechovosti rádií, monitoringu reklamy, poskytuje marketingové výzkumy a výzkumy veřejného mínění či různé analýzy.

-mav-

# výzkum # personálie # lidé # Nielsen # Tereza Šimečková # Michal Jordan

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.