Privátní značky loni tvořily na tržbách více než čtvrtinu
Podíl privátních značek na celkových tržbách rychloobrátkového zboží
se loni meziročně zvýšil z 24 % na 26 %, ukazují to data agentury
NielsenIQ.
Podíl privátních značek na celkových tržbách rychloobrátkového zboží
se loni meziročně zvýšil z 24 % na 26 %, ukazují to data agentury
NielsenIQ.
Nejsilnějším inzerentem v segmentu spotřební elektroniky byl v loňském
roce e-shop Alza.cz.
# Aktuality # Marketing # Data
Až 80 % firem si myslí, že generativní AI nás zásadně změní. Více
než polovina se obává, že ještě zvýší ekonomickou nerovnost.
# Marketing # Data # Aktuality
Nejpoužívanějším digitálním zařízením v Česku zůstává dál
smartphone. Chytré hodinky i chytrou televizi jsou používány častěji než
laptop.
# Marketing # Data # Aktuality
Chování spotřebitelů v gastro se mění, úspěch mají podniky s pestrou
nabídkou, vyplývá z průzkumu.
Ve většině členských zemí Evropské vysílací unie jsou součástí
poplatku za média veřejné služby i tzv. připojená zařízení. Česko
patří k menšímu počtu států, kde je poplatek vázán na přijímač.
Pro čtenáře letáků je výše slev mnohem důležitější faktor
pro výběr prodejny než pro spotřebitele, kteří o letáky nemají zájem,
ukazuje výzkum pro Českou distribuční.
Sdružení SIMAR zahájilo kampaň „Dotazník na pohodu" zaměřenou na
spokojenost respondentů ve výzkumu.
Mezi generálními řediteli firem se zvýšil optimismus ohledně ekonomického
vývoje, zároveň si ale větší počet z nich uvědomuje, že byznys musí
projít výraznou změnou, naznačuje studie PwC.
Sledování televizních pořadů je stále jednou ze zásadních činností
českých domácností, uvádí na základě dat společnosti Nielsen profesní
asociace ATO.