• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV & video

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/5185/shopping

# Retail # Data # Aktuality

Privátní značky loni tvořily na tržbách více než čtvrtinu

Út 13. února 2024 07:10 4 min

Podíl privátních značek na celkových tržbách rychloobrátkového zboží se loni meziročně zvýšil z 24 % na 26 %, ukazují to data agentury NielsenIQ. 

/media/4182/alza-reklama

# Aktuality # Reklama # Data

Z prodejců spotřební elektroniky loni nejvíce inzerovala Alza

Po 12. února 2024 14:50 1 min

Nejsilnějším inzerentem v segmentu spotřební elektroniky byl v loňském roce e-shop Alza.cz. 

/media/25648/umela-inteligence_ai_pixabay

# Aktuality # Marketing # Data

Polovina firem se obává AI kvůli prohloubení nerovností

Ne 4. února 2024 07:30 5 min

Až 80 % firem si myslí, že generativní AI nás zásadně změní. Více než polovina se obává, že ještě zvýší ekonomickou nerovnost. 

/media/izafkqma/smartwatch_freepik

# Marketing # Data # Aktuality

Deloitte: Chytrou TV a hodinky Češi používají častěji než laptop

So 3. února 2024 07:30 4 min

Nejpoužívanějším digitálním zařízením v Česku zůstává dál smartphone. Chytré hodinky i chytrou televizi jsou používány častěji než laptop. 

/media/0m4hitr3/restaurace_freepik

# Marketing # Data # Aktuality

Gastro scéna čelí změnám spotřebitelského chování

St 31. ledna 2024 07:45 2 min

Chování spotřebitelů v gastro se mění, úspěch mají podniky s pestrou nabídkou, vyplývá z průzkumu.

/media/zhoga4tb/tv-inovace_freepiki

# TV & video # Audio # Data

EBU: Poplatky za média veřejné služby zahrnují i připojená zařízení

Út 30. ledna 2024 14:15 4 min

Ve většině členských zemí Evropské vysílací unie jsou součástí poplatku za média veřejné služby i tzv. připojená zařízení. Česko patří k menšímu počtu států, kde je poplatek vázán na přijímač.

/media/gurnff3g/retail-vozik-unsplash

# Retail # Data # Aktuality

Průzkum: Desetina Čechů začala nově sledovat akční letáky

Po 29. ledna 2024 06:55 4 min

Pro čtenáře letáků je výše slev mnohem důležitější faktor pro výběr prodejny než pro spotřebitele, kteří o letáky nemají zájem, ukazuje výzkum pro Českou distribuční.

/media/jn3djlbe/simar_kampan

# Aktuality # Data # Reklama

SIMAR zahájil kampaň „Dotazník na pohodu"

Po 29. ledna 2024 06:50 1 min

Sdružení SIMAR zahájilo kampaň „Dotazník na pohodu" zaměřenou na spokojenost respondentů ve výzkumu.

/media/20207/byznys-jednani_shutterstock

# Data # Marketing

PwC: CEO firem jsou optimističtější, byznys ale čeká proměna

Pá 26. ledna 2024 07:15 5 min

Mezi generálními řediteli firem se zvýšil optimismus ohledně ekonomického vývoje, zároveň si ale větší počet z nich uvědomuje, že byznys musí projít výraznou změnou, naznačuje studie PwC.

/media/2876/tv-divak

# TV & video # Data

ATO: Živá TV sledovanost je stále dominantní, roste IPTV

Út 23. ledna 2024 09:55 3 min

Sledování televizních pořadů je stále jednou ze zásadních činností českých domácností, uvádí na základě dat společnosti Nielsen profesní asociace ATO.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.