• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV & video

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

/media/8492/penize_shutterstock

# Reklama # Data

Globální reklama letos překročí hranici bilionu dolarů

St 28. srpna 2024 07:00 3 min

Letos by měly výdaje na reklamu meziročně růst o 10,5 %, celková hodnota přesáhne bilion dolarů. 

/media/w5hl2sbu/kazeta_unsplash

# Data

Češi nostalgicky vzpomínají na 80. léta, Slováci ještě víc

Po 26. srpna 2024 07:10 2 min

Výzkumná agentura MNForce zkoumala, jak Češi a Slováci vnímají kvalitu života v jednotlivých dekádách za posledních 100 let.

/media/3643/blok_poznamky

# Aktuality # Data

Pozitivní vnímání svobody slova převažuje, mění se ale pohled v čase

Po 26. srpna 2024 07:05 2 min

Kladné vnímání úrovně svobody slova v české společnosti převažuje nad záporným. V průběhu posledních deseti let ale vnímá zhoršení svobody slova více lidí než její zlepšení.

/media/soxhc32w/ai_aigenerated_freepik

# Marketing # Data

AI jako součást produktu spotřebitele spíše odrazuje

Út 20. srpna 2024 06:50 3 min

U produktů, u nichž je uvedeno, že se na jejich vývoji či výrobě podílela AI, se snižuje ochota spotřebitelů ke koupi. 

/media/1u4fbj5b/pivo_pixabay_1

# Marketing # Data

Většina Čechů si hledí značky piva. Reklama nerozhoduje

Pá 16. srpna 2024 06:55 2 min

Čeští spotřebitelé piva dokáží ve velké většině jmenovat svou oblíbenou značku a jsou k ní loajální. Podle výzkumu CVVM nemá reklama na rozhodování o oblíbenosti velký vliv.

/media/rnxljy3c/video-od-demand_vod_pixabay

# TV & video # Data

Počet českých uživatelů streamovacích služeb překročil tři miliony

St 14. srpna 2024 09:30 3 min

Počet uživatelů streamovacích služeb překročil 3 miliony, jejich sledováním tráví přes hodinu denně. Data přináší výzkum Atmedia index za první pololetí 2024.

/media/0jflvk3p/radio_vlny_pixabay

# Audio # Data

Výzkum rádií Radioprojekt přešel na hybridní měření

Út 13. srpna 2024 08:00 2 min

Výzkum poslechovosti rádií Radioprojekt zahájil od července hybridní měření a od roku 2027 plánuje přechod na elektronické měření.

/media/19554/mobile_watching_shutterstock

# TV & video # Data # Aktuality

Téměř polovina Čechů sleduje z mobilu obsah, za který se stydí

So 10. srpna 2024 08:00 2 min

Průzkum společnosti Axocom ukazuje, že guilty pleasures skrývá až 46 % české populace.

/media/9357/secondhand_shutterstock

# Retail # Data # Udržitelnost

Second-hand táhne, v módě i dalších oblastech

Út 6. srpna 2024 07:10 4 min

Jen loni zakoupilo módní kousky z druhé roky až 63 % spotřebitelů. Čím dál více značek uvažuje o re-commerce. 

/media/2iydcngf/knihy_pixabay

# Data

Knihy se nejvíc nakupují v kamenných prodejnách, online je druhý

Po 5. srpna 2024 06:50 3 min

Výzkumná agentura MNForce zjišťovala, jak se liší trendy spojené s nákupem a čtením knih v Česku a na Slovensku.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.