Předplatitelé novin: MF Dnes a LN neubývají
Počet deníků prodaných přes předplatné je letos sice nižší, pokles ale
není tak výrazný jako ve volném prodeji.
Počet deníků prodaných přes předplatné je letos sice nižší, pokles ale
není tak výrazný jako ve volném prodeji.
Internet jako prodejní kanál dosáhl svého vrcholu. Objem zboží prodaného
online přestává růst, naznačuje britská studie.
Agentura JWT vydává svou sedmou předpověď klíčových trendů, které
budou ovlivňovat spotřebitelské chování a postoje v příštím roce.
Analýza tržeb televizních stanic ukazuje, že reklamní recesi pocítil TV
trh zejména v roce 2009, kdy meziročně poklesl o téměř 20 %.
Celosvětový výzkum KPMG přináší aktuální informace o přístupu
spotřebitelů k novým technologiím.
„Nová“ generace seniorů představuje cílovou skupinou s potenciálně
vysokou kupní silou, kterou by marketingový trh určitě neměl opomíjet.
Výsledky nového výzkumu Orange Exposure 2011 odhalují nové trendy
v chování uživatelů tabletů a chytrých telefonů.
Konverzní poměr je u majitelů plochých počítačů oproti klasickým
uživatelům internetu až o 2 % vyšší. Vnímavější jsou i k PPC
reklamě.
Agentura Opinion Window a Omnicom Media Group přicházejí s druhou vlnou
výzkumu o generaci lidí starších 50 let.
Tuzemské časopisy mají výzkum o roli v procesu word-of-mouth (WOM).
Vyplývá z něj, že magazíny jsou vhodným médiem pro jeho posilování.