• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

# Reklama # Data

Efektivní reklamní slogany: Jak na ně?

Pá 6. ledna 2012 07:24 3 min

Reklamní slogan patří k propagaci od nepaměti. Jeho účelem je posílit značku, nebo na ni alespoň strhnout pozornost.

# Data # TV & video

TV v roce 2011: nejvíce posílila skupina Prima

Pá 6. ledna 2012 05:14 3 min

V roce 2011 posílila na televizním trhu ve srovnání s předcházejícím rokem nejvíce skupina stanic TV Prima.

# Data

Forbes: Sarbu je nejvlivnějším v českých médiích

St 4. ledna 2012 07:27 1 min

Prezident a generální ředitel mediální společnosti CME Adrian Sarbu je podle magazínu Forbes nejvlivnější osobností českých médií. Časopis sestavil 40 nejvýznamnějších osobností mediálního trhu.

# Data

Vývoj médií v roce 2011. Co znamená pro letošek?

Po 2. ledna 2012 19:10 6 min

Právě ukončený rok 2011 nabídl na mediálním trhu několik přelomových událostí, které ovlivní vývoj v médiích i v roce letošním.

# Data

Předpovědi pro rok 2012: bude lepší než loňský?

Po 2. ledna 2012 07:25 6 min

Nikdo přesně neví, co můžeme v letošním roce čekat. Na jedné straně existují výhledy oplývající optimismem, na straně druhé však vládne nejistota.

# Data # Online

Analýza: Co lze čekat v roce 2012 v digitálu

Čt 29. prosince 2011 07:30 3 min

Nastupující rok bude pro online marketing spíše evolucí než revolucí. Převrat lze očekávat snad jen ve způsobu, jakým marketéři současných technologií využijí.

# Reklama # Data

Marketéři přepracovali vánoční plány

St 21. prosince 2011 07:45 2 min

Předvánoční prodeje nutí zadavatele ke změnám v mediaplánech. Více se zaměřují na mobilní a search marketing.

# Data # Online

Rozvinuté země podceňují digitální komunikaci

St 21. prosince 2011 07:42 4 min

Nedostatečné investice do rozvoje marketingové komunikace v nových médiích může v budoucnu vést k závažným finančním ztrátám.

# Data # Online

Čtvrtina obyvatel EU v životě nepoužila internet

Út 20. prosince 2011 06:25 2 min

Nejnovější studie Evropského statistického úřadu Eurostat přináší aktuální data ohledně internetového připojení v evropském regionu.

# Online # Data

Oční kamera odhaluje nedostatky firemních profilů

Po 19. prosince 2011 06:41 2 min

Velké fotografie na Facebooku nezabírají. Lidé si na stránkách značek jako první a čtyřikrát déle prohlížejí novinky na zdi.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.