Efektivní reklamní slogany: Jak na ně?
Reklamní slogan patří k propagaci od nepaměti. Jeho účelem je posílit
značku, nebo na ni alespoň strhnout pozornost.
Reklamní slogan patří k propagaci od nepaměti. Jeho účelem je posílit
značku, nebo na ni alespoň strhnout pozornost.
V roce 2011 posílila na televizním trhu ve srovnání s předcházejícím
rokem nejvíce skupina stanic TV Prima.
Prezident a generální ředitel mediální společnosti CME Adrian Sarbu je
podle magazínu Forbes nejvlivnější osobností českých médií. Časopis
sestavil 40 nejvýznamnějších osobností mediálního trhu.
Právě ukončený rok 2011 nabídl na mediálním trhu několik přelomových
událostí, které ovlivní vývoj v médiích i v roce letošním.
Nikdo přesně neví, co můžeme v letošním roce čekat. Na jedné straně
existují výhledy oplývající optimismem, na straně druhé však vládne
nejistota.
Nastupující rok bude pro online marketing spíše evolucí než revolucí.
Převrat lze očekávat snad jen ve způsobu, jakým marketéři současných
technologií využijí.
Předvánoční prodeje nutí zadavatele ke změnám v mediaplánech. Více se
zaměřují na mobilní a search marketing.
Nedostatečné investice do rozvoje marketingové komunikace v nových
médiích může v budoucnu vést k závažným finančním ztrátám.
Nejnovější studie Evropského statistického úřadu Eurostat přináší
aktuální data ohledně internetového připojení v evropském regionu.
Velké fotografie na Facebooku nezabírají. Lidé si na stránkách značek
jako první a čtyřikrát déle prohlížejí novinky na zdi.