• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Data

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Data

Přejít na články

# Aktuality # Lidé # Data

Do čela agentury GfK nastupuje Tomáš Drtina

Po 23. března 2015 12:24 1 min

V souvislosti s prohlubující se integrací společností GfK v České republice a na Slovensku dochází ke změně ve vedení společností GfK Czech a GfK Slovakia. Jejich generálním ředitelem byl jmenován Tomáš Drtina, který dosud působil jako Managing Partner Incoma GfK, nyní bude zodpovídat za řízení všech tří společností. V čele GfK střídá Martina Mravce.   Stávající ředitel Incoma GfK Tomáš Drtina se stává generálním ředitelem GfK Czech a GfK Slovakia Tomáš Drtina doposud působil jako ředitel společnosti Incoma GfK, jejíž je rovněž spolumajitelem a spoluzakladatelem. V rámci skupiny GfK působí též na pozici GfK Regional Lead Retail Research and Shopper Insight CEE&META. Je také členem European Research Group při International Council of Shopping Centres a členem českého řídícího výboru ICSC. Je viceprezidentem správní rady Asociace pro rozvoj trhu nemovitostí. -kch-

# Online # Data

Výzkum: Za filmy na internetu pravidelně platí jen 6 % lidí

Čt 19. března 2015 11:07 3 min

V Česku panuje rozšířený názor, že za filmy na internetu není nutné platit, potvrdil výzkum.

# Data

SIMAR: Obrat výzkumného trhu loni dosáhl 2,37 mld. Kč

St 11. března 2015 09:55 2 min

Výzkumný trh se loni vyvíjel stabilně, obratově nejsilnější výzkumnou agenturou je Ipsos.

# Marketing # Data

Češi porovnávají ceny více než evropský průměr

Út 24. února 2015 07:30 2 min

Češi si v kamenných obchodech rádi porovnávají ceny, ukazuje výzkum.

# Marketing # Data

Průzkum: Marketingové rozpočty mají letos růst

Pá 13. února 2015 07:11 2 min

Letošním hlavními trendy zůstává reklama na sociálních sítích či obsahový marketing.

# PR # Data

Studie: PR málo investuje do své kreativity

Pá 30. ledna 2015 07:25 2 min

Podle studie serveru Holmes Report trpí PR nedostatkem kreativity.

# Lidé # Data

Průšová se stává regionální ředitelkou Millward Brown

St 28. ledna 2015 12:15 1 min

Region střední Evropy výzkumné agentury Millward Brown vede Petra Průšová.

# Online # Data

Smartphony už vedou mezi uživateli internetu nad mobily

St 28. ledna 2015 10:03 2 min

Smartphony poprvé u internetové populace předstihly své mobilní předchůdce, ukazuje výzkum.

# Data

Deloitte: Generace Y utrácí za obsah

Pá 23. ledna 2015 12:30 4 min

Předpokládá se, že v roce 2015 utratí každý z generace Y za obsah v průměru 750 dolarů.

# Aktuality # Outdoor # Reklama # Data

Prodejům pomáhá cross-category komunikace

Pá 23. ledna 2015 09:50 3 min

Paletový ostrov Český svět grilování, který využíval cross-category komunikaci v místě prodeje, pomohl navýšit prodeje Sedlčanského Hermelínu na gril o 33 %. Vyplývá to z výzkumu PEFS – POP Effectivity Focus Study, který pro asociaci POPAI vypracovala výzkumná agentura Ipsos. Kampaň Český svět grilování byla realizována ve vybraných prodejnách řetězce Interspar a jejím iniciátorem a koordinátorem byla společnost Bongrain – Povltavské mlékárny. Poprvé proběhla v letních měsících roku 2013, podruhé v létě loňského roku. V rámci kampaně byly vytvořeny tematické koutky, při jejichž realizaci spolupracovali výrobci, jejichž portfolio je spjato s grilování. Kromě koordinátora se do ní zapojily společnosti Plzeňský Prazdroj, Vitana, Intersnack a La Lorraine. V koutcích bylo možné zakoupit vybrané produkty: hermelíny na gril, maso, koření, bagety, pivo nebo chipsy. „Cílem kampaně je nakupujícím připomenout a maximálně zjednodušit přípravu letního grilování tak, aby vše potřebné našli na jednom místě v rámci jednoho tematického promokoutku,“ upřesnil záměr Českého světa grilování Michal Vrbka, Category & trade marketing manager firmy Groupe Bongrain. V rámci průzkumu byl analyzován vliv paletového vystavení na prodeje jednoho z prodávaných produktů, a to Sedlčanského Hermelínu na gril. Pro analýzu byla využita prodejní data z devíti prodejen, v nichž byl paletový ostrov nainstalován, a ze vzorku prodejen, v nichž probíhala pouze promoční aktivita bez paletového ostrova. Analýza potvrdila, že paletový ostrov během celého období kampaně navýšil prodeje Sedlčanského hermelínu na gril o již zmíněných 33 %. Pozitivní vliv Českého světa grilování byl silnější v době mimo slevové akce, kdy generoval navýšení 53 % oproti období během slevových akcí s navýšením 17 %. To je dáno obecnou sílou vlivu cenových promocí v produktové kategorii. Už jen nižší cena totiž výrazně stimuluje impulzní prodejní potenciál a efekt samotného POP média je pak nižší oproti jeho výkonu během období bez cenové promoce. Dnem nejčastějšího nákupu Sedlčanského hermelínu na gril se potvrdil pátek, během kterého se prodala čtvrtina z týdenního objemu prodejů těchto produktů. Dalšími nejsilnějšími dny nákupu byly čtvrtek a sobota. V rámci průzkumu byla rovněž provedena srovnávací meziroční analýza kampaní. Celkový výkon promo aktivity vyšel v roce 2014 o cca 15% nižší oproti první vlně v roce 2013. Důvod je však dle slov Michala Vrbky z Bongrainu velmi pozitivní: „Meziročně se navýšily běžné prodeje Hermelínu bez promocí, lidé náš produkt častěji kupují spontánně.“ -kch-

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.