Dáme jídlo v kampani dává „porci života navíc“

Rozvážková služba Dáme jídlo odstartovala podzimní kampaň. Tematizuje v ní opět úsporu času.

St 23. září 2020 13:45 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/14178/damejidlo

Fullscreen Sdílet

/media/14178/damejidlo

Fullscreen Sdílet

Česká online služba poskytující rozvoz jídla a potravin Dáme jídlo navazuje podzimní kampaní na svou současnou komunikační linku „Dělejte to, co právě teď chcete“. V nové komunikaci rozehrává další myšlenku, která si klade za cíl šetřit čas svých zákazníků. 

„Každý z nás někdy cítí nedostatek času. Říká se, že čas si nelze koupit. Ale prostřednictvím Dáme jídlo lidé čas získávají. To nám i zákazníci nejčastěji odpovídají ve výzkumech,“ popisuje hlavní myšlenku kampaně marketingový ředitel Dáme jídlo Břetislav Stromko.

Kampaň s názvem „Porci života navíc“ se objeví v televizi. Reklamní spot vypráví dvacítku různých příběhů prostřednictvím vertikálních videí, a zobrazuje tak situace napříč všemi cílovými skupinami. 

V televizním vysílání se bude objevovat minimálně do konce letošního roku. Dále se kampaň propíše i do všech vlastních kanálů značky, včetně blogu a podcastů.

Kreativa vznikla spoluprací marketingového týmu Dáme jídlo a agentury Konektor.

-stk-

# reklama # kampaň # Dáme Jídlo # rozvoz # služba # Konektor

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.