CzechTourism láká kampaní na překvapivé tradice

V nové kampani na podporu zahraničního turismu se CzechTourism zaměřuje na české tradice.

Út 6. června 2023 12:35 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/25022/czechtourism_tradice_slider

Fullscreen Sdílet

/media/25021/czechtourism_jihocesky_streetparty_en

Fullscreen Sdílet

Organizace CzechTourism spouští kampaň na podporu zahraničního turismu zaměřenou na české tradice. Na více než čtyř desítkách vizuálů představuje to nejlepší ze všech krajů České republiky pod zastřešující myšlenkou „Unexpected Traditions“, s níž chce CzechTourism pracovat dlouhodobě. Objevují se na nich památky, moderní architektura, přírodní zajímavosti, ale také plzeňské „mlíko“ či Jízda králů.

„Víme, že tradice jsou vnímané jako záruka kvalitního cestovatelského zážitku, zároveň ale můžou trochu zavánět nudou,“ popisuje pozadí kampaně Daniel Brachtl, marketingový manažer CzechTourism, a dodává: „Proto jsme se zaměřili na to, jak místní tradice v jednotlivých krajích určují jejich moderní podobu. Zároveň zobrazujeme turistické cíle tak, abychom neopakovali obvyklá klišé. V kampani představíme novým způsobem třeba architekturu, kreativitu přírody, vůni Olomouckých tvarůžků nebo aristokracii.“

Kampaň, jejímž cílem je vrátit do České Republiky počet zahraničních turistů na předpandemická čísla, cílí na evropské a americké publikum. Poběží na internetu. 

Ukázka vizuálů z kampaně „Unexpected Traditions“

Kreativa je dílem agentury VCCP, jež v rámci kampaně pro každý ze 14 českých krajů připravila několik motivů. „Výběr konkrétních motivů byl velmi kolaborativní proces, do kterého se nám podařilo zapojit celorepublikový tým CzechTourism,“ komentuje za agenturu Aneta Záhoříková.

-stk-  

# reklama # kampaň # agentura # VCCP # CzechTourism # destinační marketing # zahraniční turismus # tradice

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.