Czech Promotion personálně rozšiřuje online divizi

Do online divize agentury Czech Promotion nastoupili čtyři noví lidé.

/media/25495/czechpromotion_zleva_petr_machovec_josef_olšák_jan_bredl_lukáš_trnka

Fullscreen Sdílet

/media/25495/czechpromotion_zleva_petr_machovec_josef_olšák_jan_bredl_lukáš_trnka

Fullscreen Sdílet

Full-servisová marketingová agentura Czech Promotion rozšířila online divizi o čtyři nové seniorní tváře. Josef Olšák, Lukáš Trnka, Jan Bredl a Petr Machovec se budou ze seniorních a manažerských pozic věnovat zvyšování kvality online služeb, strategii klíčových zakázek, vedení lidí a business developmentu.

Josef Olšák přichází z agentury Marketup. V agentuře má z pozice team leadera na starosti vedení a profesní růst specialistů v performance týmu, dohled nad kvalitou produktů u probíhajících kampaní pro zákazníky nebo zavádění nejnovějších přístupů a nástrojů výkonnostního marketingu.

Lukáš Trnka své zkušenosti sbíral v posledních patnácti letech ve společnostech Seznam.cz a O2 Czech Republic. Vede accountský tým online divize se zodpovědností za jeho profesní růst, kontrolu ekonomické efektivnosti zakázek, zjišťování spokojenosti klientů a v neposlední řadě i talent management obchodního týmu.

Jan Bredl a Petr Machovec jsou členy strategického týmu. Oba se podílí na business developmentu, marketingových strategiích a kreativě. Jan Bredl působil několik let jako seniorní konzultant v Konektor Social, kde se podílel na oceněných kampaních pro Velvyslanectví USA nebo společnost Strabag. Marketingu i médiím se věnuje přes deset let.

Petr Machovec zkušenosti čerpal například v agenturách 2Fresh a Omnicom Media Group, televizi Óčko nebo ve společnosti Rohlik.cz. Digitálním strategiím a brandu se věnuje přes třináct let.

V agentuře Czech Promotion celkově pracuje více než sto lidí. 

-mav-

# reklama # personálie # lidé # Czech Promotion

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.