Televize a weby jsou hlavním zdrojem pro sledování událostí
Celospolečenské dění nejčastěji lidé sledují prostřednictvím televize
a internetových
zpravodajských serverů. Vyplývá to z nových dat CVVM.
Celospolečenské dění nejčastěji lidé sledují prostřednictvím televize
a internetových
zpravodajských serverů. Vyplývá to z nových dat CVVM.
Listopadovou revoluci hodnotí většina české populace jako kladnou
historickou událost. Současný politický systém ale vidí jako dobrý pouze
polovina Čechů, druhá polovina ho označuje za spíše špatný nebo velmi
špatný. Zjistil to výzkum CVVM.
V porovnáním s loňským jarem lidé méně důvěřují televizi a
internetu, vyplývá z pravidelného výzkumu CVVM.
Potraviny nakupují čeští spotřebitelé nejčastěji v hypermarketech a
supermarketech. Podle nových dat CVVM nedochází ve výběru místa nákupu
potravin k výrazným změnám.
Kladné vnímání úrovně svobody slova v české společnosti převažuje
nad záporným. V průběhu posledních deseti let ale vnímá zhoršení
svobody slova více lidí než její zlepšení.
Čeští spotřebitelé piva dokáží ve velké většině jmenovat svou
oblíbenou značku a jsou k ní loajální. Podle výzkumu CVVM nemá reklama
na rozhodování o oblíbenosti velký vliv.
Téměř 60 % české populace hodnotí svou životní úroveň jako dobrou.
Zároveň se snížilo množství kritických očekávání o vývoji
ekonomické situace země, ukazuje výzkum CVVM.
Informace o politice v médiích nikdy nesleduje pětina české populace, jde
o nejvyšší podíl v historii měření.