Media Guru

Čtenost časopisů stále dosahuje 6,6 mil. osob

Souhrnná čtenost časopisů dál zůstává na úrovni 6,6 mil. lidí ve věku 12–79. Ve srovnání s předešlými výsledky se ale čtenost podařilo navýšit jen několika časopisům.

Čt 10. listopadu 2022 16:00 1 min Sdílet

# Tisk

/media/21901/casopisy_unie-vydavatelu_2

Fullscreen Sdílet

Čtenářem alespoň jednoho časopisu vydávaného v Česku je 76 % lidí ve věku 12 – 79 let, tj. absolutně 6,66 mil. osob. Ukazují to nová data výzkumu čtenosti Media projekt za období letošního třetího čtvrtletí a tří čtvrtletí předcházejících. Je to v zásadě stejný výsledek jako v letošním druhém čtvrtletí

Ve srovnání s předešlým kvartálem se nejvíce dařilo časopisům ekonomickým, informačních a komunikačních technologií a časopisům o vědě, technice, cestování a zajímavostech. Co do počtu oslovení zůstává největší kategorie časopisů společenských (1,48 mil.), programových (1,44 mil.), časopisů pro ženy (1,25 mil.) a časopisů životního stylu pro ženy (1,05 mil.). 

Lídři jednotlivých kategorií se nemění, ve srovnání s předešlými výsledky ale vylepšilo čtenost jen několik časopisů, konkrétně 100+1, Euro, Lidé a země, TV Plus 14, Burda Style, National Geographic, Svět motorů Speciál a Speciál Dnes.

Mezikvartální srovnání a čtenost jednotlivých časopisů uvádíme v tabulce níže. Vzhledem ke změnám metodiky nezveřejňujeme meziroční srovnání.

/media/22944/casopisy_ctenost-1

Fullscreen Sdílet

-mav-

# výzkum # tisk # časopis # čtenost # Media projekt # magazín

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.