Coca Cola slaví na sociálních sítích multikulturní Vánoce
Na lokální úrovni se kampaň Coca-Coly věnuje Vánocům v multikulturním
pojetí.
Na lokální úrovni se kampaň Coca-Coly věnuje Vánocům v multikulturním
pojetí.
Coca-Cola ve své vánoční kampani vyzdvihuje sílu sounáležitosti.
Představí i vánoční zvyklosti různých národností.
Novým ředitelem pro korporátní záležitosti a udržitelnost společnosti
Coca-Cola HBC CZ/SK se stal Michal Dyttert.
Zbyněk Kovář v minulosti pracoval 16 let na různých pozicích pro
pivovary Staropramen.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Uvedení nového konceptu doprovází kampaň, která spojuje virtuální a
reálný svět.
Fanta spojuje svou podzimní marketingovou kampaň se spotřebitelskou
soutěží o Playstation PS4.
Non-fungible token neboli NFT, označující originální digitální obsah, se
prosazuje v marketingových aktivitách mnohých značek.
V letošním roce začala Kinley výrazně investovat do marketingu. Vyplácí
se jí to prodejně i v posílení povědomí o značce, říká brand
manažerka Kateřina Třísková.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novou marketingovou ředitelkou společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko se
stala Martina Lovětínská.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do čela marketingu společnosti The Coca-Cola Company pro Českou republiku a
Slovensko nastoupil od července Jakub Loos.