• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Výzkum

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Výzkum

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV # Výzkum

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Články

Obsah

  • Články
    • Všechny
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Články

Přejít na články

/media/efbjltz4/prima_zradci

# TV # Internet & Mobil

Zrádci lákají na Prima+ o stovky procent víc, posílili i na sítích

Po 15. září 2025 16:40 1 min

První dva díly nové řady Zrádců vidělo na platfromě Prima+ násobně víc diváků než v případě úvodních dílů první řady.

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV # Výzkum

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Po 15. září 2025 15:20 2 min

S přesunem televizních diváků k VOD službám se snižují globální investice do reklamy v lineární televizi.

/media/nbpd124u/magenta-tv_de-ti

# Aktuality # TV

Magenta TV spustí dětské kino, přidá i dětskou sekci

Po 15. září 2025 15:15 2 min

Magenta TV dnešním dnem rozšiřuje nabídku o novou sekci Děti, nabídne v ní tituly jako Včelka Mája, Šmoulové nebo Prasátko Peppa.

/media/0dogwjp2/billa_sponzor_zradci

# Aktuality # TV # Reklama

Billa je partnerem Zrádců, využívá sponzoring i injektáž

Po 15. září 2025 14:00 2 min

Billa vedle televizních formátů využívá i dalších kanálů, do kterých se zapojují i moderátor pořadu Vojtěch Kotek a jeho producent Markus Krug.

/media/zmgdnkuq/heffron_mix

# Aktuality # Marketing # Reklama

Heffron prochází redesignem, mění i komunikaci

Po 15. září 2025 12:30 2 min

Rum Heffron představuje nový design, mění logo, etikety i svou komunikaci. 

/media/vljiuncu/vlm_jan-cekal2

# Tisk # Lidé

Jan Čekal nastoupil do regionálního obchodu VLM

Po 15. září 2025 10:40 2 min

Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) oznámila, že podniká další kroky k posílení a modernizaci regionálního obchodu ve vydavatelské oblasti i oblasti classifieds. Zaměří se na zefektivnění procesů a rozvoj proklientského servisu.

/media/hxrg1dr0/yello_kv

# Aktuality # Reklama

Yello v kampani od Kaspenu láká mladé na fotovoltaiku

Po 15. září 2025 10:25 3 min

Cílem kampaně je získat leady na nový produkt fotovoltaiky a zároveň posílit povědomí o značce mezi mladší cílovou skupinou.

/media/h2sn1atf/metoda-markovic-_hojer_p-lne-nic-ka-v-neuz-il

# Aktuality # TV

Nedělní jedničkou Metoda Markovič: Hojer. Jak si vedli Zrádci?

Po 15. září 2025 07:40 1 min

Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 byla i po druhém odvysílání minisérie Metoda Markovič: Hpjer. S náskokem zvítězila v divácké skupině 15+. Úvodní televizní díl druhé řady Zrádců byl trojkou večera, v mladší skupině 15–54 se ale dotáhl do blízkosti vedoucího pořadu.

/media/17368/novinari_shutterstock

# Výzkum

Česká média ohrožuje vysoká koncentrace vlastnictví

Po 15. září 2025 07:10 4 min

Vysoká koncentrace vlastnictví v tradičních i onlinových mediálních sektorech představuje pro pluralitu českých médií vysoký stupeň rizika, vyplývá z letošní zprávy Monitoru plurality médií v EU.

/media/26179/media-club-2023

# TV # Rádio # Internet & Mobil # Reklama

Media Club loni zvýšil tržby z televize, rádií i onlinu

Po 15. září 2025 07:00 3 min

Celkové tržby společnosti Media Club loni atakovaly hranici 6 mld. Kč. Nejrychleji roste internetová reklama, dominantní pozici má ale stále reklama v televizním vysílání.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.