Zrádci lákají na Prima+ o stovky procent víc, posílili i na sítích
První dva díly nové řady Zrádců vidělo na platfromě Prima+ násobně
víc diváků než v případě úvodních dílů první řady.
První dva díly nové řady Zrádců vidělo na platfromě Prima+ násobně
víc diváků než v případě úvodních dílů první řady.
S přesunem televizních diváků k VOD službám se snižují globální
investice do reklamy v lineární televizi.
Magenta TV dnešním dnem rozšiřuje nabídku o novou sekci Děti, nabídne
v ní tituly jako Včelka Mája, Šmoulové nebo Prasátko Peppa.
Billa vedle televizních formátů využívá i dalších kanálů, do kterých
se zapojují i moderátor pořadu Vojtěch Kotek a jeho producent Markus Krug.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Rum Heffron představuje nový design, mění logo, etikety i svou
komunikaci.
Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) oznámila, že podniká další kroky
k posílení a modernizaci regionálního obchodu ve vydavatelské oblasti
i oblasti classifieds. Zaměří se na zefektivnění procesů a rozvoj
proklientského servisu.
Cílem kampaně je získat leady na nový produkt fotovoltaiky a zároveň
posílit povědomí o značce mezi mladší cílovou skupinou.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 byla i po druhém
odvysílání minisérie Metoda Markovič: Hpjer. S náskokem zvítězila
v divácké skupině 15+. Úvodní televizní díl druhé řady Zrádců byl
trojkou večera, v mladší skupině 15–54 se ale dotáhl do blízkosti
vedoucího pořadu.
Vysoká koncentrace vlastnictví v tradičních i onlinových mediálních
sektorech představuje pro pluralitu českých médií vysoký stupeň rizika,
vyplývá z letošní zprávy Monitoru plurality médií v EU.
# TV # Rádio # Internet & Mobil # Reklama
Celkové tržby společnosti Media Club loni atakovaly hranici 6 mld. Kč.
Nejrychleji roste internetová reklama, dominantní pozici má ale stále
reklama v televizním vysílání.