Ve sponzoringu je nejznámější Škoda, v charitě Člověk v tísni
V charitativní činnosti se podle Čechů nejvíce angažuje Člověk
v tísni, ve sponzoringu Škoda a ČEZ.
V charitativní činnosti se podle Čechů nejvíce angažuje Člověk
v tísni, ve sponzoringu Škoda a ČEZ.
Udržitelnost, životní prostředí i energetická bezpečnost jsou tématy
nové reklamní kampaně Skupiny ČEZ.
ČEZ v nové kampani vybízí odběratele, kteří stále zůstávají
v režimu DPI, aby navštívili pobočku.
Po půl roce je zde opět další, tentokrát zimní olympiáda. S ní
přichází i marketingové příležitosti pro olympijské partnery.
ČEZ, Preciosa nebo značka krmiv Brit lákají na návštěvu do virtuální
reality.
Až tucet věrnostních programů využívají v průměru čeští
spotřebitelé, nejvíce doporučují MyAir od Air Bank, ukazuje výzkum
agentury Incomind.
Účastníci olympijských her v Tokiu před 56 lety se stali tváří
letošní olympijské kampaně Skupiny ČEZ.
Na vybraných poštovních pobočkách vzniknou nová kontaktní místa ČEZ
Prodej.