Česká značka Relax spustila nový koncept „Aktivuj Relax“

V rámci nového komunikačního konceptu „Aktivuj Relax“ se značka brýlí prezentuje v roli příjemných společníků motivujících k aktivnějšímu životu.

Po 29. května 2023 13:40 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/24935/relax_polynesia

Fullscreen Sdílet

/media/24935/relax_polynesia

Fullscreen Sdílet

Česká značka Relax představila svoji novou letní kolekci fashion i sportovních slunečních brýlí včetně brýlí dioptrických. Využila k tomu nový komunikační koncept „Aktivuj Relax“, kterým se značka prezentuje v roli příjemných společníků, kteří motivují k aktivnějšímu životu. 

Koncept bude značka Relax komunikovat v prodejnách, v médiích i na sociálních sítích značky. Součástí byla i akce na palubě vltavského parníku, kde byly novinky z letní kolekce prezentovány novinářům. 

„Uvědomili jsme si, že to, co jsme po celou dobu existence značky do našich výrobků vkládali, souviselo přesně s tímto novým heslem ‚Aktivuj Relax’. Parník v jarním slunci byl skvělou volbou pro představení nové kolekce. Samotným pojetím prezentace jsme ukázali novinářům i podstatu toho, co naše výrobky dokáží – totiž vyrazit ven, i když se nám zrovna moc nechce, ale jsou tu ty parádní brýle, co by neměly zahálet někde na zaprášené poličce. Aktivovat Relax znamená, že nemusím nikam odcházet ze svojí komfortní zóny, i když nebudu sedět doma a třeba si vyrazím ven zaběhat s brýlemi, které mi přesně sedí a líbí se mi,“ dodává majitel a šéf Relaxu Vladimír Štreit.

Autorem konceptu je agentura PR klinika.

-stk- 

# fashion # móda # komunikace # PR # komunikační koncept # Relax # brýle # PR Klinika

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.