ADC Awards: Letos bez Grand Prix, klientem roku Česká spořitelna
Letošní soutěž ADC Czech Creative Awards zná své vítěze. Klientem roku
se stala Česká spořitelna. Zlatý ohníček si odnesl David Suda.
Letošní soutěž ADC Czech Creative Awards zná své vítěze. Klientem roku
se stala Česká spořitelna. Zlatý ohníček si odnesl David Suda.
Jaroslava Michalcová z Dortletky, Jana Vyhlídalová z Kidtownu nebo Martin
Cháb ze Sans Souci se stali tváří nové kampaně České spořitelny.
Pandemie koronaviru způsobila na trhu krizi. Při návratu k normálu mají
teď firmy nebývalou možnost k přepsání hranic.
V rámci nové kampaně chce Česká spořitelna propojit studenty se starší
generací.
Společenský aktivismus značek sbírá dnes většinou u spotřebitelů body.
Právě ty se v budoucnu promítnou do prodejních čísel.
S novým komunikačním konceptem chce Česká spořitelna podpořit
sebevědomí Čechů. O důvodech i plánech mluví šéfka značky a
komunikace Monika Hovorková.
Česká spořitelna představuje nový komunikační koncept. Chce podpořit
sebevědomí Čechů.
V nové kampani chce Česká spořitelna povzbudit společnost, aby
v pandemii neztrácela naději.
Ještě před zahájením stavebních prací si lze novou podobu pobočku
prohlédnout ve virtuální realitě. Šetří to čas i peníze.
Ve své letošní online vánoční kampani vyzývá Česká spořitelna
k podpoře tuzemských výrobců.