Media Guru

Brněnská Fléda rekapituluje kampaní pandemický rok

Brněnský klub Fléda si kampaní připomíná pandemický rok v hudebním byznysu. Zároveň chce veřejnost naladit na lepší vyhlídky.

Út 2. března 2021 07:25 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15919/fleda__zvukar-dan

Fullscreen Sdílet

Brněnský hudební klub Fléda spustil kampaň s názvem „Nehrajeme, vyhrajeme“. Jejím cílem je povzbudit kolegy z hudební scény, fanoušky a zároveň využít rezervované citylighty, na kterých by za běžných podmínek klub propagoval zvučná jména svých hostů. 

Hrdinové kampaně jsou zaměstnanci klubu, kteří jsou již téměř rok bez hlavního zdroje obživy. Zobrazeni jsou na celkem devíti vizuálech ve svých aktuálních a zcela odlišných povinnostech. Výraznou grafikou a textem se Fléda snaží ukázat, že v době nucené pauzy na sobě hudební sféra pracuje, inovuje a vyhlíží lepší zítřky. 

Na citylightech v Brně lze vidět pět vizuálů, na nichž je například hlavní zvukař, jak brousí železné trubky, dramaturgové, kteří škrábou omítku klubu, či šéfbarmanka míchající nové barvy na vymalování. „I přesto, že nemůžeme vykonávat svoji práci, neztrácíme hlavu a snažíme se přežít, pracovat na sobě a pomáhat společnosti. Chceme takto působit pozitivně i na ostatní lidi a povzbudit nejen kulturní scénu, ale celou veřejnost,“ vysvětluje Lukáš Stara, provozovatel Flédy. Sám provozovatel je v kampani zachycený ve tmě a klidu prázdného prostoru svého klubu.

/media/15920/fleda_marie-a-ondra

Fullscreen Sdílet

/media/15921/fleda_marketa

Fullscreen Sdílet

Kampaň odstartovala v únoru nejen v outdooru, kde se objevuje na frekventovaných místech v centru Brna. Součástí je i komunikace na sociálních sítích, kde zaznamenala zatím organický dosah 80 tisíc uživatelů.

-stk- 

# reklama # kampaň # koronavirus # Fléda # hudební klub

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.