Brit nabízí v reklamě „recept na kočicí lásku“

Brit v nové kampani propaguje inovovanou řadu krmiv pro kočky.

Po 6. září 2021 16:20 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/18093/britcarecat

Fullscreen Sdílet

/media/18093/britcarecat

Fullscreen Sdílet

Značka krmiv Brit, patřící do portfolia společnosti Vafo, připravila novou kampaň na podporu inovované řady krmiv pro kočky Brit Care Cat. Kampaň s názvem „Recept na kočičí lásku“ ztvárňuje specifický vztah mezi kočkami a jejich chovateli, kteří chtějí chování svých mazlíčků co nejvíce napodobit. 

Komunikací cílí Brit na všechny majitele domácích koček. „Data, podle kterých je v tuzemsku chováno na 1,2 milionu koček, odhalují, o jak početnou cílovou skupinu jde,“ popisuje marketingový manažer společnosti Vafo Marek Gold. 

Do kampaně, jež běží od poloviny srpna do 19. září v televizi na stanicích obchodní skupiny Media Club a v České televizi, byli obsazeni herci Ondřej Cihlář, Jiří Špinar, Tereza Růžičková a Krystýna Dámová. 

Reklamní spot na krmivo pro kočky Brit Care Cat

Kreativu i produkci kampaně zajistila společnost Hausgemacht v režiii Jana Truhláře.

-stk- 

# reklama # kampaň # krmivo # Vafo # Brit # Hausgemacht # Jan Truhlář

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.