Brand & content konference bude letos o změně narativu

Letošní Brand & Content konference se letos bude týkat potřeby změnit narativ. Vystoupí na ni zástupci BBC StoryWorks i Condé Nast.

St 18. října 2023 07:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing # PR

/media/17602/content_psani_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/26235/brandcontentconference

Fullscreen Sdílet

Brand & Content konference, kterou organizuje agentura Freya Kateřiny Boravanské, se letos bude konat 31. října v pražském Dox+. Jejím tématem je potřeba změny narativu. 

Ze zahraničních řečníků se představí například Nico Sarti z Condé Nast, Ruth Holland z BBC StoryWorks nebo konzultantka Monika Szeroczynska-Nesta. Jiří Peroutka bude prezentovat Dm drogerie markt jako lovebrand, Michal Ptáček bude mluvit o webu CzechCrunch, Patrik Schober přiblíží svou knihu Od public relations k leadershipu, Marek Vomočil promluví o síle brandu Ikea na podporu obětí domácího násilí. O budoucnosti ve firemním merchandisingu pohovoří Martin Paukrt z Brandary. Jak otevřít cesty pro české parfumérské značky, popíše Tomáš Ric, zakladatel Pigmentaria. O světových kampaních promluví Andy Sitta ze Seznam Brand Studiu. Dále vystoupí Václav Sochor z Tipsportu či Tomáš Jindříšek z agentury DFMG. 

Více informací o konferenci naleznete zde. 

-stk- 

# konference # akce # event # content marketing # content # brand marketing # Brand & content conference

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.