Uvedení Doritos v Česku podpořila kampaň od Mark BBDO
Dvoufázovou komunikační kampaň využila značka Doritos při vstupu na
český trh.
Dvoufázovou komunikační kampaň využila značka Doritos při vstupu na
český trh.
Značka hračky Igráček si v průzkumu Nejdůvěryhodnější značka
meziročně polepšila o nejvíce hlasů a stala se i skokanem roku.
V kategorii vína se poprvé v historii programu na první příčce umístila
značka Víno Mikulov.
Ve středu 22. listopadu se bude konat konference Brand Success: Vliv
očekávání, kontextu a empatie na značku.
Nejvyšší podpořenou znalost mezi českými uživateli vykazují z VOD
služeb Netflix, Voyo a Disney+, ukazuje nová studie Behavio Labs.
Mnoho lidí se domnívá, že budování brandu v digitálním prostředí
není důležité. Opak je ale pravdou a na brandové komunikaci záleží
v digitálu ještě více než v tradičních médiích, říká marketingový
odborník Les Binet.
# Marketing # Internet & Mobil
Ve středu zájmu mobilního marketingu je stále především generace Z, měl
by se ale rozšiřovat i o další skupiny zákazníků – starších
i mladších, zaznělo na konferenci Mobile Marketing Forum.
Nová značka Fua Fua přichází na český trh s produktem immunity drinků,
100% přírodních nápojů mrazem sušeného ovoce.
Streamovací společnosti nebo přibývající autorské sportovní projekty
zvyšují zájem o sportovní události. I to ukázal letošní ročník
konference Sport Alive.
Vyvarujte se chyb v měření značek, abyste dosáhli přesnějšího obrazu
o jejich skutečném postavení, vzkázali účastníkům konference Brand
Management Jenni Romaniuk a Les Binet.
Josef Maršálek připravil pro Ahmad Tea, která je v Česku třicet let, tři
recepty jako součást podzimní kampaně.