Ipsos pořádá 22. listopadu konferenci Brand Success

Ve středu 22. listopadu se bude konat konference Brand Success: Vliv očekávání, kontextu a empatie na značku.

Čt 9. listopadu 2023 06:40 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/1105/branding-11

Fullscreen Sdílet

/media/1105/branding-11

Fullscreen Sdílet

Výzkumná agentura Ipsos organizuje ve středu 22. listopadu konferenci Brand Success: Vliv očekávání, kontextu a empatie na značku. Konat se bude ve Slovanském domě. 

Během konference bude představena studie, která porovnává 300 značek z široké škály kategorií a odpovídá na otázku „Jaká ze značek je srdci spotřebitele nejbližší“?. Dále se bude konference zabývat tím, na co se zaměřit, aby byla značka úspěšná, a jaký vliv na to má očekávání spotřebitelů, mikro i makro kontext a empatie, které značky mohou být inspirací pro úspěch, které jsou spotřebiteli vnímány jako inovativní a které mohou být vzorem pro podporu vztahů se zákazníky. 

Akce je určená zejména pro brand, marketing a insight directory či manažery a další specialisty z firem starající se o značku, marketing a inovace. Pro registrované účastníky je akce zdarma. Více informací je k dispozici zde. 

-stk- 

# konference # výzkum # research # marketing # studie # Ipsos # značka # brand # brand success

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.