Božkov podporuje kampaní svůj Bylinný likér

Božkov kampaní komunikuje Bylinný likér, který byl na trh uveden loni na podzim.

Út 5. dubna 2022 07:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/20471/bozkovbylinny

Fullscreen Sdílet

/media/20471/bozkovbylinny

Fullscreen Sdílet

Od března značka Božkov kampaní podporuje svůj Bylinný likér, který  na trh uvedla loni na podzim. Novinka, jež kombinuje 44 druhů bylin a koření, chce navázat na tradiční prvorepublikové postupy výroby bylinných likérů. 

Kampaň je k vidění v televizi, na internetu, sociálních sítích a v místě prodeje. Cílí na spotřebitele ve věku od 18 do 65 let. 

Kreativní koncept pochází od agentury Made by Vaculík. Produkci zajistila společnost Iscream. Režie se ujal Martin Douba. In-store komunikaci měla na starosti agentura POS Media

-stk-

# reklama # kampaň # Stock Plzeň Božkov # alkohol # Božkov # lihoviny # Made by Vaculik # Martin Douba # Iscream # Bylinný likér # POS Media

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.